پیاز

اگر وقتی پوست آن را می‌گیریم اغلب ما را به گریه می‌اندازد، پیاز چه خام، پخته یا سرخ شده به غذاهای آشپزی ما طعم می‌بخشد. سفید، زرد یا قرمز، این ماده غذایی که قبلاً توسط مصریان قدردانی شده است، فواید زیادی برای بدن دارد.

پیاز خشک سرخ شده زخم ها را التیام می بخشد. در میان خواص فراوان پیاز خشک سرخ شده ، خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد باکتریایی دارد. این داروی طبیعی زخم ها را تمیز و التیام می بخشد و روند بهبود را تسریع می کند.

به لطف غشای نازکی که هنگام برش جدا می شود، می توان آن را به شکل آب میوه یا ضماد استفاده کرد.

پیاز خشک سرخ شده در صورت آنفولانزا یا سرماخوردگی تسکین می یابد. در طول زمستان، ممکن است علائمی شبیه آنفولانزا داشته باشید یا سرماخوردگی یا برونشیت داشته باشید.

برای درمان این بیماری ها به پیازی فکر کنید که به دلیل خاصیت ضد احتقان خود شناخته شده است. در شربت، در ماسه ای که بعد از غذا می نوشند یا در استنشاق برای رفع احتقان برونش ها موثر است.

پیاز

پیاز خشک سرخ شده باعث رشد مجدد مو می شود. داشتن پوستی زیبا، بدون قرمزی و آکنه توصیه می شود. همچنین برای مو و به ویژه برای رشد مجدد مو توصیه می شود.

اگر از آلوپسی رنج می برید، به طور مرتب آب پیاز خشک سرخ شده را به پوست سر بمالید تا گردش خون و در نتیجه رشد مجدد تحریک شود. به خاطر داشته باشید که برای از بین بردن بوی آن، آن را با آب تمیز و شامپو بشویید.

این اجازه می دهد تا خط را حفظ کنید. اگر می خواهید چند پوند وزن کم کنید و رژیم لاغری را شروع کنید، توصیه می شود پیاز را به اشکال مختلف در رژیم غذایی خود قرار دهید.

سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، عناصر کمیاب و آنتی اکسیدان است و برای یک لامپ 100 گرمی تنها 40 کالری دارد. علاوه بر این، حاوی فیبر بالایی است که انتقال روده را بهبود می بخشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *