اگر به طور مکرر از ارده استفاده می کنید و قصد دارید تا یک ماه دیگر از آن استفاده کنید، می توانید در ظروف باز شده ارده را در جای خشک و خنک و به دور از گرما و نور خورشید نگهداری کنید.

ارده سنتی اردکان در یخچال ماندگاری آن را افزایش می دهد.

اگر قصد ندارید ظرف چند هفته پس از باز شدن از کل شیشه استفاده کنید، بهتر است آن را در یخچال نگهداری کنید، جایی که تا 6 ماه ماندگاری دارد.

علاوه بر این، ارده خانگی را باید در یخچال در یک ظرف نگهداری مواد غذایی در بسته یا شیشه درب دار نگهداری کرد. در یخچال تا 1 ماه ماندگاری دارد.

اگر روغن از مواد جامد جدا شد، به سادگی آن را دوباره هم بزنید.

همچنین توجه داشته باشید که ارده که در یخچال نگهداری می شود ممکن است به بافتی خمیر مانند تبدیل شود.

به سادگی قبل از استفاده به دمای اتاق برسانید.

ارده یک بازیکن کلیدی در این شیب نمادین است، اما افزودن چغندر همه چیز را به سطح بالاتری می برد. چغندرهای خاکی و شیرین نقطه مقابل عطر و طعم آجیلی ارده هستند، در حالی که لبنه کرمی بودن تاهین را تقویت می کند.

سعی کنید این را برای پیک نیک یا مهمانی تعطیلات بعدی خود درست کنید.

ارده یکی از طرفداران مورد علاقه فلافل است و این دستور پخت آسان فلافل راهی عالی برای امتحان تاهینی در یک سس ساده و در عین حال خوش طعم است.به سادگی آب گرم، آب لیمو و ارده را با همزن بزنید تا یک سس لذیذ برای ریختن روی فلافل، سالاد و پروتئین های کبابی نیز تهیه کنید.

تاهینی مخلوط با لیمو و ماست به یک سس روشن و خامه ای تبدیل می شود که به عنوان فویل عالی برای گل کلم کبابی و کاراملی عمل می کند.انبوهی از گیاهان تازه، گردو و سلطان‌ها ثابت می‌کنند که تاهینی یک تقویت‌کننده طعم خنثی است که با همتایان علفی، آجیلی و شیرین نیز به خوبی بازی می‌کند.

هنگامی که در نان موز گنجانده می شود، محتوای روغن طبیعی تاهینی به مرطوب نگه داشتن نان کمک می کند و در عین حال آجیلی لطیفی را به ارمغان می آورد که کاملاً با موز شیرین و رسیده بازی می کند.ارده همچنین با پودر قند مخلوط می‌شود تا لعاب ساده‌ای درست شود که سپس با دانه‌های کنجد تزیین می‌شود تا طعم کنجدی بیشتری پیدا کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *