قسمت اول یک اتصال رزوه ای است (با 3/4 اینچ و 1/2 اینچ استاندارد است) و روی قسمتی که می خواهید به شلنگ باغچه وصل کنید نصب می شود.

قسمت دوم یک اتصال دهنده سریع است که به شیلنگ لاستیکی نخ دار نصب می شود، با استفاده از این اتصال محکم، اکنون می توان شلنگ را به راحتی به تمام قسمت هایی که به اتصالات شلنگ نصب شده اند مانند اسپیگوت ها، سوپاپ ها، نازل های اسپری و آبپاش ها متصل کرد.

اگر باغچه خانه ای دارید که در آن گل، میوه یا سبزیجات گل می دهید، به یک شلنگ باغبانی انعطاف پذیر نیاز دارید که به شما کمک کند به راحتی گیاهان خود را آبیاری کنید.

همچنین هنگام آبیاری چمن و درختان خود به شلنگ باغچه نیاز خواهید داشت، قوطی های آبیاری ممکن است نیازهای شما را برآورده نکنند، به خصوص اگر باغ شما بزرگ باشد.

شما باید دو برابر تلاش و زمان صرف کنید تا کل باغ خود را با استفاده از قوطی آبیاری به جای شلنگ باغچه آبیاری کنید.

به همین دلیل است که شما به یک شلنگ باغچه انعطاف پذیر نیاز دارید تا گیاهان خود را با راحتی بیشتر و با صرف زمان و تلاش کمتر آبیاری کنید.

با توجه به کاربرد قابل توجه شلنگ آب در باغچه خانه شما، باید اطمینان حاصل شود که بهترین کیفیت شلنگ های آب انعطاف پذیر را خریداری می کنید.

شما نمی خواهید شیلنگ باغچه ای با کیفیت ارزان بخرید، زیرا شیلنگ فقط برای مدت کوتاهی قبل از تعویض آن به شما خدمت می کند.

شیلنگ های باغچه با کیفیت ارزان بیشتر در معرض انحراف، ترک خوردن و سایش هستند و فقط برای مدت محدودی به شما خدمت می کنند، از طرفی یک شلنگ باغچه خوب تا ده سال بدون نیاز به تعویض به شما خدمت می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *