چاقو

چاقو میوه خوری یونیک مفهومی گسترده است، زیرا ابزار آشپزخانه برای پوست کندن، خرد کردن، انواع مختلف برش این محصولات و همچنین سبزیجات وجود دارد. اما اکثر اسلحه های این نوع دارای ویژگی های مشترک هستند:

اندازه کوچک – 15-21 سانتی متر، کمتر 22-27 سانتی متر، به ترتیب، تیغه و دسته کوچک. این به دلیل اندازه خود مواد کار است، زیرا به سختی می توان سبزیجات و میوه ها را با یک چاقوی حجیم، بدون در نظر گرفتن هندوانه یا کدو تنبل، نگهداری کرد.
تیغه تیز و تیغه نازک. شما باید پوست میوه را با حداقل لایه برش دهید و همچنین برش ها نباید ضخیم باشند. بافت میوه ها و سبزیجات لطیف است، یک تیغه نازک گوشت را له می کند یا زشت خرد می کند، مانند یک تیز، اما با تیغه ای قوی.

چاقو

اینجا جایی است که ابزار معمولی آشپزخانه میوه ای به پایان می رسد، زیرا بسیاری از آنها اشکال کاملاً غیر معمولی دارند. تیغه‌های آن‌ها به صورت یک تخته لباسشویی، سه شاخک موازی کوتاه مانند یک چنگال، یک حلقه، یک دایره کوچک با لبه‌های تیز، یک بیل، دو رشته متصل به کناره‌های پلاستیکی و غیره است. می‌توان گفت که چه میوه و سبزی سنتی است. چاقو به نظر می رسد.

یک تیغه قطره ای، که اغلب از فولاد ضد زنگ با سختی 56-58 HRC ساخته شده است، اما می تواند سرامیکی نیز باشد.
نقطه ای که توسط لبه صاف و خطوط تیغه ای که به نوک آن گرد می شوند تشکیل شده است.
دسته کمی بلندتر از تیغه است و از موادی ساخته شده است که تحت تأثیر رطوبت قرار نمی گیرد.

چاقوی آشپز ابزار همه کاره ای است که هر آشپزخانه ای باید داشته باشد. در دستان ماهر، او با بسیاری از وظایف کنار خواهد آمد. تیغه چاقوی آشپز کاملاً پهن است و به سمت نوک و لبه آن خم می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *