جک

جک بازویی سوزوکی 400 دارای طرح های ساختاری بسیاری است، اما از طرح جک کلاسیک برای توصیف طرح اولیه استفاده می شود. اساس جک پیچ فلزی با استحکام بالا (چوبی در طرح های اولیه) میله رزوه دار عمودی یا افقی با رانش عمیق یا رزوه های مربع در تمام طول است، انتخاب نوع رزوه به دلیل نیاز به مقاومت در برابر موارد مربوطه تعیین می شود.

بارهای محوری روی میله در طراحی سنتی جک پیچی عمودی، میله رزوه دار در قسمت زیرین در یک لژمنت مخصوص نصب می شود که جک اصلی، سطح نگهدارنده زیرین آن و مکانیسم قفل میله است.

در حالت حمل و نقل، میله در داخل لژمنت قرار دارد. در اینجا، قسمت اصلی یک کوپلینگ پیچی است که به طور محکم در پایه ثابت شده است و به طور ایمن ساقه و پایه را به هم متصل می کند، در حالی که به ساقه اجازه می دهد آزادانه در امتداد محور خود بچرخد و به نخ تکیه داده است. بالای ساقه باربر است که معمولاً بخشی از ساقه است.

جک

این تکیه گاه مستقیماً بر روی بار بلند شده قرار می گیرد. جک با چرخش میله نسبت به گهواره کنترل می شود. چرخش از طریق اهرم انجام می شود، که به شما امکان می دهد تلاش عضلانی اپراتور را از طریق اهرم به گشتاور روی میله منتقل کنید، در مقدار کافی برای چرخش میله با غلبه بر مقاومت وزن بار.

اهرم اپراتور معمولاً به تکیه گاه بالایی جک متصل می شود (نیرو مستقیماً به میله اعمال می شود – میله می چرخد ​​، مهره ثابت در گهواره ثابت است) یا با یک مهره پشتیبانی جداگانه که در بالای پایه جک قرار دارد. در چنین مواردی، این مهره عنصر اصلی مسدود کننده رانش است (مهره می چرخد، ساقه ثابت است).

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *