تیپت – یک مستطیل بزرگ از پارچه گرم که تکمیل کننده کت است و اگر آن را روی شانه های خود بیندازید، در یک لحظه خاص می تواند به لباس بیرونی تبدیل شود. تیپت ها بلند (تا 2 متر) و پهن (تا نیم متر) هستند، آنها در میان روسری ها شطرنجی واقعی هستند. آنها بافتنی یا بافته می شوند، اغلب دارای منگوله، حاشیه یا سایر تزئینات لبه هستند. تیپ ها بیشتر توسط دختران انتخاب می شوند، اگرچه این یک اکسسوری صرفاً زنانه نیست.
باکتوس – یک روسری مثلثی قلاب بافی. آن را اختراع نروژی ها می دانند. نوعی نسخه زمستانی عرفاتکا. مدل های مردانه، زنانه و حتی بچه گانه این سبک وجود دارد.

روسری بلند – رایج ترین و محبوب ترین گزینه. این یک نوار طولانی از مواد است، به عنوان مثال، بافته شده یا بافتنی. طول و عرض آن می تواند متفاوت باشد، اما مدل به اندازه یک دزدی حجیم نیست. یونیسکس واقعی، اگرچه مدل های زنانه معمولاً گسترده تر هستند. انتهای آن ممکن است دارای حاشیه یا پومپوم باشد، اما گزینه هایی بدون تزئین وجود دارد. این مدل در هر زمان از سال ایده آل است – ترکیب در اینجا تعیین کننده است. این کاملا برای هر لباس بیرونی مناسب است – ژاکت، کت، ژاکت پایین و غیره.
روسری متناسب با صورت یا لباس
چگونه شال گردن انتخاب می کنید؟ آیا باید با رنگ چشم، کت یا بند کفش شما مناسب باشد؟ با روسری های ساده راحت تره اما با روسری هایی که چند رنگ یا طرح دارن…

جای نگرانی نیست. در اینجا چند نکته وجود دارد که ممکن است به شما در انتخاب درست کمک کند:

  • منابع:
  1. How to choose a perfect scarf
    warm, stylish and comfortable

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *