شال

بافندگی به شما این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اشیاء مختلف ایجاد کنید.

در واقع شال مبل دستباف یکی از محبوب ترین کارها هستند، زیرا شامل تکرار یک سری از بخیه ها اساساً محدود است تا به یک شی با شکل منظم جان بخشد.

با این حال، از آنجایی که اینها پروژه‌های بزرگی هستند، مگر اینکه از نخ بسیار بزرگ یا نخی استفاده کنید که از نظر رنگ‌ها و جزئیات بسیار غنی باشد.

ترجیح می‌دهید فرآیندی را ترجیح دهید که فقط از دوخت‌های اولیه تشکیل نشده باشد، بلکه به شما امکان می‌دهد بیشتر بسازید. یا در کل سطح کمتر پیچیده است.

بنابراین نوارها، مربع ها و حتی شکل درختان یا برگ ها می توانند بافت فرآیندهای مختلف را غنی کنند. اینها پروژه هایی هستند که زمان می برند، اما نتیجه همیشه ارزشش را دارد. اجازه دهید از مدل های ارائه شده در زیر الهام بگیرید.

شال

قیطان های صاف و روباز، روی شال مبل دستباف که دارای سه بلوک با رنگ های مختلف است: پیچیده به نظر می رسد، اما پس از شروع کار، کسانی که کمی تجربه دارند به طور خودکار جلو می روند و از ردیف قبلی تشخیص می دهند که زمان استفاده از دوخت متفاوت است. برای ایجاد بافته ها به صورت برجسته. ترکیب رنگ های ممکن واقعا بی پایان هستند.

همین ایده، با یک لبه صاف دور تا دور تا از دسته شدن شال مبل دستباف مانند روسری ها و شال ها جلوگیری کند. طرز کار بسیار شیک و زیباست حتی اگر تماما با یک رنگ ساخته شده باشد.

شال مبل دستباف های دست ساز، به خصوص در مورد قلاب بافی، زمانی بیشتر حاصل اتحاد بسیاری از مربع ها بود. به طور خلاصه یک سبک تکه تکه. با این حال، با سوزن، می توانید الگوهایی مانند این را پیدا کنید که یکپارچه کار می کنند، بنابراین نیازی به دوختن چیزی نخواهید داشت!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *