لوبیا

لوبیا سفید آمریکایی یکی از رایج ترین و پرمصرف ترین حبوبات در جهان است. اگرچه لوبیا کانلینی و لوبیا بورلوتی آنهایی هستند که اغلب در دستور العمل های سنتی ما ظاهر می شوند، بیش از 500 نوع مختلف از نظر شکل، رنگ و اندازه وجود دارد.

برای موفقیت همیشگی آنها، نه تنها تطبیق پذیری آنها در آشپزخانه، بلکه محتوای مغذی رشک برانگیز آنها نیز وجود دارد: تصادفی نیست که آنها یک عنصر کلیدی از به اصطلاح “مناطق آبی” را نشان می دهند، مناطقی از سیاره که بزرگترین آنها هستند.

جمعیت ها متمرکز هستند. عمر طولانی دارند. پس بیایید خواص لوبیا سفید آمریکایی را مرور کنیم، مشخصات غذایی آنها را تجزیه و تحلیل کنیم و دریابیم که چرا مصرف آنها هرگز نباید برای تعادل ما کم باشد.

لوبیا سفید آمریکایی حبوباتی هستند که به خصوص غنی از گلوکودرین هستند، موادی که می توانند قند خون را کاهش دهند و بنابراین برای افرادی که از دیابت رنج می برند، مخصوصا برای کسانی که مصرف منظم سبزیجات برایشان مشکل است، مناسب است.

آنها همچنین حاوی لسیتین هستند که اجازه می دهد تا چربی ها نه تنها با محدود کردن جذب آنها در خون بلکه ماندگاری آنها امولسیون شوند و این آنها را به یک غذای بسیار مناسب برای کسانی که از کلسترول بالا رنج می برند یا رژیم غذایی غنی از چربی دارند تبدیل می کند.

لوبیا

آنها منبع بسیار خوبی از ویتامین ها مانند B1، B2 و B3، نمک های معدنی مانند کلسیم، فسفر، آهن، روی هستند و همچنین برای اثر تصفیه کنندگی مناسب هستند، زیرا سرشار از پکتین و اینولین هستند. آنها سرشار از پروتئین های گیاهی و کربوهیدرات های پیچیده هستند.

اما در مصرف آنها نباید زیاده روی کرد، زیرا می توانند در مرحله گوارش مشکلاتی ایجاد کنند و باعث تورم و درد شکم شوند.

به همین دلیل توصیه نمی شود در یک وعده غذایی، آنها را با مقادیر بیش از حد سبزیجات ترکیب کنید. آنها را فقط می توان به صورت پخته مصرف کرد زیرا حاوی یک ماده سمی به نام فازین هستند که در طول پخت و پز از بین می رود.

در نهایت، آنها حاوی چربی بسیار کمی هستند و برای رژیم های کم کالری مناسب هستند، به خصوص برای کسانی که می خواهند در صف خود باشند یا در دوره های بعد از تعطیلات، زمانی که غذا و چربی بیش از حد است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *