نمایندگی آراد برندینگ در نمک یکی از آن چیزهایی است که در هر خانه ای یافت می شود، زیرا یکی از اساسی ترین و حیاتی ترین مواد مورد استفاده در آشپزی از بلوک نمک هیمالیا گرفته تا نمک لذیذ یا نمک طعم دار است. کریستال نمک دوست معدنی طعم شما هنگام آشپزی است.

چه برای غذای خوش طعم یا شیرینی باشد، چه در طول فرآیند پخت و پز یا به عنوان چاشنی استفاده شود، یا حتی اگر برای مراسمی برای دور نگه داشتن ارواح شیطانی باشد! حقیقت این است که نمک صورتی ضروری است.

اما نکته اینجاست که انواع مختلفی از نمک وجود دارد!

و نه، طعم همه نمک ها دقیقاً یکسان نیست. آنها تفاوت های جزئی دارند که می تواند به طور جدی بر طعم کلی غذایی که در آن استفاده می کنید تأثیر بگذارد. و این ما را به یک سوال اصلی هدایت می کند: بهترین نمک برای پخت و پز کدام است؟

متأسفانه، به آسانی گفتن «این نمک در کل بهترین گزینه برای پخت و پز است» نیست، زیرا تا حد زیادی به غذایی که می‌پزید و نوع طعمی که می‌خواهید بستگی دارد.

قرار نیست نمونه گزارش عملکرد از همان نمک برای سوپ استفاده کنید و مثلاً بگویید کیک درست کنید. و نمک‌های مختلف تکه‌های با اندازه‌های متفاوتی خواهند داشت، و این نیز در بهترین کارکرد آن‌ها نقش دارد. صادقانه بگویم، نمک برای خودش یک دنیای آشپزی است.

با این وجود، نمک های کمی وجود دارند که بهترین گزینه ها برای پخت و پز در نظر گرفته می شوند، و بسته به چیزی که می پزید، می توانید به راحتی بین آنها جابجا شوید.

این “بهترین” نمک ها برای پخت و پز عبارتند از نمک دریا، نمک کوشر، نمک هیمالیا و چند نمک مخصوص. چهار ستون جهان آشپزی با نمک!
نمک دریا، نمک هیمالیا، نمک کوشر و برخی از نمک های Specialty بهترین نمک هایی هستند که می توانید هنگام آشپزی استفاده کنید. همه آنها بسیار استاندارد و بسیار متنوع هستند و آنها را به انواع عالی برای در آشپزخانه شما تبدیل می کند.

با دریافت نمونه نامه استعلام قیمت از شرکت می توانید از قیمت محصولات خبر داشته باشید.

  • منابع:
  1. Cooking With Salt: The Ultimate Guide To Choosing The Absolute Best Salt
  • تبلیغات:
  1. کاهش افسردگی با خوردن میوه خشک شده
  2. آرکوپال که به دلیل طراحی سفید شیری خود شناخته شده است
  3. زیتون میوه سرشار از آنتی اکسیدان قوی
  4. لباس‌های رنگارنگ با عمامه‌های چیدمان هنرمندانه کردی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *