گلدان

آیا می دانستید که میلیون ها گلدان پلاستیکی بالکنی باغبانی هر ساله در استرالیا به محل دفن زباله می روند؟

طبق مقاله ای در سال 2021 در گاردین، استرالیایی ها در سال گذشته تنها 16 درصد از بسته بندی های پلاستیکی را بازیافت کردند. متأسفانه 84 درصد دیگر شامل گلدان های پلاستیکی گیاهی است که در زباله دانی فرود آمده اند.

یکی از راه‌های کمک به کاهش زباله‌های پلاستیکی در باغبانی، استفاده از ظروف گیاهی ساخته شده از مواد بازیافتی است!

Designer Plant مدت‌هاست که مشتاق ایجاد طیف وسیعی از گلدان پلاستیکی بالکنی و گیاهان است که سازگار با محیط زیست هستند و از 3 Rs مورد علاقه ما پشتیبانی می‌کنند: کاهش، بازیافت، استفاده مجدد.

ما عاشق توسعه گستره گلدان پلاستیکی بالکنی طراح خود با قطعات زیبای ساخته شده از مواد بازیافتی مختلف هستیم. و این هم تمام ماجرا نیست!

بسیاری از گلدان پلاستیکی بالکنی ها و گیاهان ما قابل بازیافت هستند و از مواد بسیار بادوام ساخته شده اند – و همچنین واقعاً خوب به نظر می رسند. چه کسی می‌گوید محصولات بازیافتی باید سبز مات یا گل آلود به نظر برسند؟

گلدان

ما طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه های قابلمه را برای انتخاب داریم. چه به دنبال یک ظرف جدید برای خانواده ای از گیاهان کوچک تقلبی باشید و چه به دنبال یک کاشت مدرن برای فیلودندرون خود باشید، مطمئناً اندازه و ظاهر مناسب را پیدا خواهید کرد.

پس بیایید بیشتر به فواید بسیاری از گلدان های بازیافتی و قابل بازیافت بپردازیم و آن ظرف مناسب را برای شما پیدا کنیم! گلدان های بازیافتی زباله را در محل های دفن زباله کاهش می دهند.

حذف پلاستیک از زندگی روزمره ما در این مرحله قابل دستیابی به نظر نمی رسد – برعکس، استفاده از محصولات پلاستیکی و بسته بندی همچنان در حال افزایش است. با این حال، همه ما می‌توانیم برخی از عادات خود را تغییر داده یا تنظیم کنیم تا هر روز کمی سبزتر شود.

یکی از اهداف ملی بسته بندی استرالیا در سال 2025 این است که تمام بسته بندی ها 100٪ قابل کمپوست، بازیافت یا قابل استفاده مجدد باشند. این یک گام بزرگ در مسیر درست است.

برای صنعت باغبانی، این به معنای فاصله گرفتن از بسته بندی پلاستیکی یکبار مصرف برای یک نفر و گسترش ابتکار عمل برای جمع آوری ظروف پلاستیکی باغبانی مجدد است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *