سینی

شما از سینی های چوبی برای سرو استفاده کرده اید. اگر نه، ممکن است از آنها برای نگهداری وسایلی مانند کارد و چنگال، فنجان، لیوان و غیره استفاده کنید.

این روزها انواع مختلفی از سینی رزینی چوبی در دسترس هستند و شما به طرق مختلف از آنها استفاده می کنید، اما با این سینی ها چه می کنید که تبدیل شوند. پیر شده اید و از آنها خسته می شوید؟

آیا آنها را به انبار گاراژ می برید یا به عنوان قراضه می فروشید؟ هر کاری که با آنها انجام داده اید، روش های خلاقانه زیادی برای استفاده از این سینی های چوبی وجود دارد.

در واقع، آن‌ها راه‌های نوآورانه و زیبایی هستند که وسوسه می‌شوید سینی‌های چوبی ناتمام جدیدی بیاورید و از این تکنیک‌ها برای ارضای روح خلاق در خود استفاده کنید. در اینجا چند روش جدید برای استفاده از سینی های چوبی وجود دارد که در هنگام جستجو در شبکه پیدا کردم!

با استفاده از چند سینی تزیینی یک صفحه تاشو یا جداکننده اتاق درست کنید. شما به سه یا چهار واحد قفسه‌بندی نیاز دارید که به هم متصل شوند. فقط سینی ها را روی واحدها ببندید و تقسیم کننده اتاق شما آماده است.

سینی

اگر به یک میز کناری با چند سطح نیاز دارید، از سینی ها برای ساختن یکی استفاده کنید. سه یا چهار سینی و رولپلاک های چوبی با ضخامت حدود یک اینچ بردارید. آنها را به اندازه مورد نیاز برش دهید.

گوشه هر سینی و انتهای رولپلاک ها را سوراخ کنید. سپس رولپلاک ها را با استفاده از میله های نخی به سینی ها ببندید. توپ های چوبی را روی میله پیچ کنید تا ظاهری تمام شده به میز ببخشید.

یک سینی چوبی بردارید و کف آن را با یک لایه ماسه پر کنید. حالا چند عدد شمع ستونی تزیین شده و شمع نذری بردارید و به شکلی زیبا در وسط سینی بچینید.

حالا حاشیه ها را با هر یک از مواد دلخواه تزئین کنید. می تواند سنگریزه، توت، کدو، چوب بامبو، هر چیزی باشد! آن را روی میز قرار دهید و آن را به یک تجربه لذت بخش برای مهمانان خود تبدیل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *