کیسه خواب کودک به گونه ای طراحی شده است که کودک شما را ایمن، گرم و راحت بدون خطر شل شدن رختخواب نگه می دارد. آنها کودک شما را در طول شب راحت نگه می دارند، بدون نیاز به پتو یا ملحفه اضافی.

در The Little Green Sheep، ما یک کیسه خواب ارگانیک 1 یا 2.5 تایی برای نوزادان 0-6 ماهه یا 6-18 ماهه داریم. آنها از ترکیب کتانی و پنبه ای ارگانیک منحصر به فرد ساخته شده اند که هم قابل تنفس و هم در برابر پوست کودک ملایم است. به‌علاوه، مانند همه ملحفه‌های سبد برای مراقبت آسان آنها نیز قابل شستشو هستند.

کیسه خواب نوزاد برای استفاده با سبد چوبی بسیار مناسب است، زیرا بدون اینکه خیلی سفت باشد، کاملاً محکم می شود. به علاوه، می‌توانید یکی را انتخاب کنید که با بقیه ملافه‌هایتان هماهنگ باشد تا ظاهری هماهنگ داشته باشد.

پتو نوزاد
یک پتوی دنج برای نوزادانی که به اندازه کافی بزرگ شده اند تا از سبد حصیری خارج شوند، مناسب است. اینها را می توان به عنوان یک تخت بازی یا برای گرما و راحتی بیشتر هنگام در آغوش گرفتن کودک خود روی مبل استفاده کرد.

پتوهای ارگانیک کودک ما، ساخته شده از 100% پنبه، بسیار نرم و لطیف برای پوست لطیف کودک هستند. آنها در طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها هستند تا کاملاً متناسب با مهد کودک شما باشند. بعلاوه، می توان آنها را برای مراقبت آسان در ماشین لباسشویی انداخت.

اگر بر نوزاد خود نظارت می کنید، می توانید از پتوها در سبد حصیری استفاده کنید، به شرطی که مطمئن شوید که آنها به طور ایمن در دو طرف قرار گرفته اند. یا، به سادگی از آنها به عنوان تزئین استفاده کنید و آنها را روی بالای سبد قرار دهید یا آنها را به عنوان یک کوسن تا کنید.

  • منابع:
  1. 100% ORGANIC MOSES BASKET BEDDING YOUR LITTLE ONE WILL LOVE!
  • تبلیغات:
  1. انتخاب بهترین نوع ساعت مچی
  2. چگونه می توانید درآمد دلاری داشته باشید؟
  3. اثرات شگفت انگیز خیار برای پوست صورت انسان
  4. تولید کاشی هایی با نمای سنگ مصنوعی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *