لباس

لباس مناسب برای کودک سلامت او را تضمین می کند. در یک بلوز و کشویی گرم و راحت، کودک احساس آرامش، گرما و راحتی می کند و این به رشد، خواب عمیق، اشتهای خوب و آرامش خاطر والدین کمک می کند.

انتخاب لباس نوزاد مارک کارترز کار ساده ای نیست. اگر یک بزرگسال به راحتی بتواند تشخیص دهد که دقیقاً چه چیزی باعث ناراحتی می شود، کودک همیشه نمی تواند این را برای والدین خود توضیح دهد.

به همین دلیل است که ارزش دارد در مورد اصول اولیه انتخاب و قوانین انتخاب وسایل کودکان، صرف نظر از سن نوزاد، بدانید.

اولین و مهمترین قانون این است که لباس نوزاد مارک کارترز باید فقط از پارچه های طبیعی ساخته شوند. این اصل نه تنها برای نوزادان، بلکه برای کودکان بزرگتر نیز مرتبط است.

مواد مصنوعی می توانند ساییده شوند، باعث واکنش های آلرژیک شوند، بنابراین سعی کنید مدل هایی از پشم، ویسکوز، ابریشم، پنبه خریداری کنید. اگر لباس برای نوزادان خریداری می شود، به پارچه فلانل، دوچرخه و نخی ترجیح دهید.

لباس

لباس بافتنی می تواند باشد، اما نه در مقادیر زیاد، زیرا آنها بافت خشن دارند. اصل دوم به انتخاب صحیح سایز مربوط می شود. به عنوان یک قاعده، تولید کنندگان نشان می دهند که لباس ها برای چه قد و سنی ساخته می شوند.

البته بهتر است کودک را با خود ببرید، در این صورت هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. اما اگر این امکان پذیر نیست، قد نوزاد را اندازه گیری کنید و با آن هدایت شوید. به یاد داشته باشید که در مواردی که کودک پوشک می پوشد، لباس باید یک سایز بزرگتر باشد.

همچنین اتفاق می افتد که کودکان سریعتر رشد می کنند، بنابراین نباید با ویژگی های سنی هدایت شوید. شما همچنین می توانید بر روی نمودارهای اندازه ای که در هر فروشگاه آنلاین وجود دارد تمرکز کنید. دور سر، قد آستین و پشت، سینه، باسن و کمر فرزندتان را اندازه بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *