شوینده

همه ما آرزوی داشتن پنجره های تمیز و آینه های تمیز را داریم. هیچ چیز نمی تواند آزاردهنده تر از لکه های خمیردندان بالای سینک یا کثیفی در محدوده دید شما در حین رانندگی باشد. ناگفته نماند، اما داشتن یک شیشه پاک کن خوب، کلید یک منظره خوب است.

بیش از یک راه برای تمیز کردن آینه‌ها و پنجره‌ها وجود دارد، اما صرف‌نظر از روش شما، یک شیشه‌شوی قابل اعتماد می‌خواهید که این کار را انجام دهد تا مجبور نباشید برای رسیدن به آن درخشش بدون رگه، از روغن زانو استفاده کنید.

مانند سایر محصولات پاک کننده، عوامل متعددی وجود دارد که مواد پاک کننده خوب شیشه را از عالی جدا می کند: اثربخشی، بو، مواد تشکیل دهنده، سمیت و قیمت.

شیشه پاک کن تاژ سازگار با محیط زیست، پنجره ها را شفاف می کند. اسپری یکنواخت دارد، بویی ندارد، و کف صابون و مخلوط ژله‌ای را که در آزمایش استفاده می‌کردیم، بدون لکه یا رگه کردن پاک می‌کرد. حتی پس از خشک شدن، که اکثر پاک‌کننده‌ها در انجام آن با مشکل مواجه بودند.

شوینده

شیشه پاک کن تاژ غیر سمی است و حاوی آمونیاک نیست، بنابراین برای خانه هایی با کودکان، حیوانات خانگی و کسانی که آلرژی دارند ایده آل است. اگرچه پاک کننده بی رنگ است اما در هر آزمایش تمیز کردن بسیار مؤثری ایجاد کرد.

از زمان آزمایش رسمی، من در واقع متوجه شدم که با استفاده از شیشه پاک کن تاژ در اطراف خانه به عنوان پاک کننده شخصی انتخابی خود، خاک، خاک، گرد و غبار و لکه های آب را از پنجره های بالکن خود پاک می کنم.

شیشه پاک کن تاژ  را می توان به طور گسترده استفاده کرد، از جمله روی شیشه های ماشین، و نازل اسپری دارای تنظیمات مختلفی برای اندازه های مختلف اسپری است.

شیشه پاک کن تاژ در طول آزمایش عملکرد نسبتاً متوسطی داشت و درست در وسط بسته اسپری شیشه ما قرار می گیرد.

این شیشه پاک کن پس از آزمایش آینه، رگه های خشک آشکاری را پشت سر گذاشت و قادر به حذف کامل مخلوط ژله ای روی پنجره نبود، اما اگر به دنبال خرید ارزان قیمت هستید و فقط می خواهید چند دلار خرج کنید. پنجره های نه کاملا کثیف خود را تمیز کنید، پس شیشه پاک کن تاژ بهترین گزینه شماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *