زردآلو

خواص زردآلو خشک آفتابی برای سلامتی چیست؟

متحد ورزشکاران است زیرا منبع عالی انرژی، آهن و مس است. زردآلو خشک آفتابی همچنین سرشار از ویتامین A و فیبر است که در مقابله با یبوست موقت موثر است و خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد.

زردآلو خشک آفتابی دارای قدرت آنتی اکسیدانی قوی است که ظاهر بیماری های قلبی عروقی، سرطان ها و بیماری های مرتبط با پیری را کاهش می دهد.

زردآلو خشک آفتابی سرشار از ویتامین های B3، B5، C و K و همچنین مواد معدنی است. منبع پتاسیم آن ها آنها را به درمانی برای گرفتگی عضلات تبدیل می کند. زردآلوهای ترکی به عنوان بهترین ها شناخته می شوند.

چگونه از زردآلو خشک در آشپزی استفاده کنیم؟

می توانید آن را در تمام دسرهای خود بگنجانید. ما به طور طبیعی به کیک، پای، کلوچه و کیک های مختلف فکر می کنیم. از بریدن تکه های کوچک در ماست یا پنیر خود تردید نکنید.

زردآلو

هنگام درست کردن دسر، به یاد داشته باشید که از زردآلو خشک آفتابی خود با بادام ارگانیک و دانه های تونکا استفاده کنید، این سه کاملا با هم هماهنگی دارند.

در مرزه می توان از آن مانند آلو یا خرما استفاده کرد! این یک میوه خشک است که به طور گسترده در تاجین ها، کوسکوس و غذاهای مراکشی استفاده می شود. می توانید در این استفاده آن را با فیسالیس خشک جایگزین کنید، آبدار است.

مانند انجیر خشک، می توانید تکه های سالاد خود را برش دهید. از آن‌ها برش داده شده به قطعات کوچک برای طعم دادن به مواد استفاده کنید. آنها را با تمام میوه های خشک جفت کنید: بادام هندی، گردو، آجیل کاج، پسته و غیره. این یک میوه خشک است که با زنجبیل بسیار خوب است.

بخشی از برداشت زردآلو آب نباتی است تا زردآلوهای شیرینی از روسیلون تهیه شود، یک لذیذ لذیذ که همچنین می تواند به خوبی پخته شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *