بشکه

برخی از بشکه ها، به‌ویژه بشکه فلزی گالوانیزه سر باز یا بسته، برای بسته شدن ایمن و حفظ انطباق با سازمان ملل برای حمل و نقل، به واشر متکی هستند.

واشرها برای بستن محکم بشکه استفاده می شوند و مانند آسترها می توانند از آلودگی و نشت در حین حمل و نقل جلوگیری کنند. در حالی که استفاده از بشکه های پلاستیکی بی سابقه نیست، اما در استفاده از بشکه فلزی گالوانیزه بسیار رایج تر هستند.

به طور خلاصه، بشکه های پلی اتیلن بیشتر برای حمل و نقل مواد با سطوح pH و نیازهای مختلف همه منظوره هستند.

بشکه فلزی گالوانیزه حفاظت بیشتری را ارائه می‌کنند و اغلب زمانی استفاده می‌شوند که موادی که حمل می‌شود خطرناک باشد یا وزن حجیم‌تری داشته باشد.

درام های فولادی توسط چندین صنعت برای ذخیره سازی مواد خام مورد استفاده برای عملیات صنعتی و محصولات نهایی استفاده می شود. این بشکه های فولادی دارای اندازه های مختلفی هستند.

بشکه

درام‌های فولادی 55 گالن به اندازه‌ای بزرگ هستند که محصولاتی با ماهیت متفاوت، اعم از جامد، خشک، مایع یا نیمه مایع داشته باشند. اگر برای عملیات صنعتی خود به یک راه حل قابل اعتماد برای ذخیره سازی نیاز دارید، بشکه های فولادی ظروف ایده آل برای شما هستند.

علاوه بر این، در طول حمل و نقل محصول، بسته اغلب در معرض نیروهای گشتاور، فشار خارجی و داخلی، دمای شدید و سایر شرایط نامطلوب قرار می گیرد.

فولاد ماده ای است که به دلیل دوام و استحکام آن شناخته شده است. این بشکه فلزی گالوانیزه بسیار محکم هستند. آنها از محصول در برابر آسیب دیدن یا تحت تأثیر این شرایط حمل و نقل و نگهداری محافظت می کنند. با این کار می توان محصولات را با خیال راحت حمل و تحویل داد.

هر صنعتی ملزم به مدیریت موثر ضایعات و حمل و نگهداری مواد خطرناک به درستی برای ارتقای ایمنی و جلوگیری از آلودگی یا آلودگی است. بشکه فلزی گالوانیزه وسیله ای کارآمد برای انجام این کار فراهم می کنند.

بشکه های فولادی مطابق با گواهینامه ها، مقررات و استانداردهای سازمان ملل هستند. آنها همچنین می توانند دستورالعمل های بسته شدن مقررات مواد خطرناک را داشته باشند.

استفاده از یک بشکه فلزی گالوانیزه مانند این به شما اطمینان می دهد که تمام ضایعات صنعتی به طور ایمن جمع آوری و دفع می شوند در حالی که مواد خطرناک به طور ایمن ذخیره می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *