گوجه

گوجه فرنگی بوته ای گلوب متعلق به زیر دسته‌ای هستند که به گوجه‌های «اسلایسر» معروف هستند. گوجه‌فرنگی‌های گلوب قرمز ایده‌آل افلاطونی گوجه‌فرنگی‌ها هستند: پوستی گرد و جذاب، اندازه مناسب برای ساندویچ یا برش همبرگر، با گوشتی آبدار که می‌تواند فرم خود را حفظ کند. بله لطفا.

همه ما با گوجه‌فرنگی‌های قرمز که وسایل دائمی در قفسه‌های فروشگاه‌های مواد غذایی هستند آشنا هستیم، اما آن‌ها هیچ شباهتی به چیز واقعی ندارند و از این گفتگو حذف می‌شوند. قرمز رنگ کلاسیک است، اما بازار کشاورزان شما رنگین کمانی از گوجه‌فرنگی‌های کره‌ای خواهد داشت که به همان اندازه که به نظر می‌رسند طعمی پر جنب و جوش دارند.

گوجه

گورخر سبز، گورخر قرمز، و سیب نیلی، هیبریدهای غیر قرمز محبوب هستند. افراد مشهور و Early Girl قرمزهای معروفی هستند. دو گونه ارثی دوست داشتنی راتگرز و رز د برن هستند.

گوجه‌فرنگی‌های گلوب از هر نظر خوب هستند، اما نان تست و ساندویچ گوجه‌فرنگی حق مادرزادی گوجه‌فرنگی در جهان هستند.

گوجه فرنگی بیفتیک
همچنین برش‌کن‌ها، گوجه‌فرنگی‌های بیف استیک دارای پوست نازک، گوشت ضخیم، عطر و طعم واضح هستند و به‌طور قابل‌توجهی بزرگ هستند. یک استیک گاو متوسط ممکن است حدود یک پوند وزن داشته باشد، اما وزن برخی از آنها تا چهار پوند می رسد. در واقع، آنها غول هستند. اینها عمدتاً ارثی هستند که برای طعم، رنگ و اندازه پرورش داده شده اند.

بیفت استیک ها مسافران وحشتناکی هستند و ماندگاری کوتاهی دارند، بنابراین به ندرت می توان آنها را به صورت تجاری پرورش داد.

گوجه فرنگی Oxeart
گروه دیگری از برش‌کن‌های غول‌پیکر، گوجه‌فرنگی Oxeart، شباهت زیادی به استیک‌های گوشت گاو دارند، اما شکل‌های متفاوتی دارند. آنها در ساقه گردتر و تا انتهای شکوفه مخروطی هستند. آنها شبیه قلب هستند پرورش دهندگان تجاری به همان دلایلی که بیفت استیک را انجام نمی دهند، به اکسهرت اذیت نمی شوند. این ارثیه ها دارای گوشت سفت و گوشتی و دانه های بسیار کمی هستند. Coeur de Boeuf و Hungarian Heart مورد علاقه شخصی هستند.

گوشت گاو و گوشت گاو به هیچ چیز نیاز ندارند. خام و ساده ترین راه حل است، اما آبدار بودن آن طعم گازپاچو را فوق العاده خاص می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *