آبلیمو

آنتی اکسیدان ویتامین C موجود در آبلیمو جهرم ، زمانی که به شکل طبیعی خود مصرف شود یا به صورت موضعی استفاده شود، می تواند به مبارزه با آسیب های پوستی ناشی از آفتاب و آلودگی، کاهش چین و چروک و بهبود رنگ کلی پوست کمک کند.

منظورم این است که نوشیدن آبلیمو جهرم در تمام طول روز در کنار استخر در تابستان امسال واقعاً چیزی نیست که شما را به لباس شنا بکشاند. اما، چون یک اما وجود دارد، متحد خوبی است که در تیم خود قرار دهید تا چند پوند از دست بدهید.

این به لطف پکتین موجود در آبلیمو جهرم است که نوعی فیبر است که معمولا در میوه ها یافت می شود. پکتین به شما کمک می کند اشتهای خود را ارضا کنید. احساس سیری خواهید کرد که به شما امکان می دهد در طول روز کمتر غذا بخورید.

مرکبات سرشار از فیبرهای محلول و عمدتاً پکتین هستند. پکتین توانایی کاهش کلسترول خون را دارد، فیبرهای محلول به نوبه خود به کاهش بروز بیماری های قلبی عروقی کمک می کنند.

آبلیمو

به همین دلیل است که ما با سوء استفاده از زبان می گوییم آبلیمو جهرم باعث کاهش وزن می شود. . فقط در اینجا، پکتین مخصوصاً در پوست لیمو و در البدوی آن وجود دارد، می‌دانید، این غشای سفید اطراف گوشت که ما عادت به خوردن آن نداریم.

نشان داده شده است که افراد چاق سطوح ویتامین C کمتری نسبت به افراد غیر چاق دارند و سطوح پایین ویتامین C با تجمع چربی در ناحیه شکم مرتبط است.

در واقع، افرادی که ویتامین C کافی مصرف می کنند، در مقایسه با افرادی که ویتامین C کم مصرف می کنند، 30 درصد بیشتر چربی بدن را در طول یک جلسه ورزش متوسط ​​اکسید می کنند.

به طور خلاصه، مصرف کم ویتامین C مانعی برای کاهش چربی بدن در افراد چاق خواهد بود. با این حال، تا به امروز هیچ مطالعه بالینی کنترل شده ای برای ارزیابی تأثیر مصرف لیمو بر کاهش وزن انجام نشده است.

با این حال، اگر نوشیدن آب لیمو به تنهایی هرگز باعث کاهش وزن کسی نشده است، مانع از آن نمی شود که رفلکس بسیار خوبی برای اتخاذ آن باشد، اگر فقط برای پر کردن معده و در نتیجه سیری بیشتر، قبل از شروع یک وعده غذایی، در صبح.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *