جاکلیدی های پلاستیکی رایج ترین نوع جاکلیدی با طراحی سفارشی هستند.

این حلقه های پلاستیکی سبک وزن اغلب برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شود.

آنها نه تنها مقرون به صرفه هستند بلکه می توان آنها را قالب بندی کرد و به هر شکلی که می خواهید داد.

اگر در صنعت گل یا کشاورزی کار می کنید، می توانید حلقه های کلید را طوری تنظیم کنید که شبیه حروف الفبا، گل های رنگی یا میوه ها باشند.

جاکلیدی کوپال برای اهداف مختلف بازاریابی در مراکز خرید و نزدیک سالن های سینما استفاده می شود.

آنها اغلب تعداد زیادی از مشتریان را در یک دوره کوتاه هدف قرار می دهند.

جاکلیدی های فلزی، جاکلیدی های فلزی صاف و درخشانی هستند که اغلب با نشان و نام یک شرکت حک می شوند و تا زمانی که زنگ نزنند، ماندگاری بالایی دارند.

جاکلیدی های حکاکی شده – جاکلیدی های حکاکی شده بسیار منحصر به فرد و ساده هستند و برای افرادی که دوست دارند با وسایل خود ساده شوند، لذت زیادی را به همراه خواهد داشت.

افرادی که عاشق سبک هستند می توانند از جاکلیدی های حکاکی شده استفاده کنند.

این به این دلیل است که آنها را می توان در فونت منحصر به فرد شما، نام های شما سفارشی کرد و همچنین پیام منحصر به فرد شما را ارائه می دهد که دوست دارید روی آن حک شود.

جاکلیدی های پی وی سی برای افرادی که به کلیدهای سبک وزن اهمیت می دهند، بسیار مهم است زیرا آنها از پلاستیک/لاستیک ساخته شده اند.

نه به این دلیل که آنها از پلاستیک ساخته شده اند که ممکن است احساس کنید شکننده هستند، نه! آنها آزمایش شده و ثابت شده که بسیار بادوام و مقاوم هستند.

جاکلیدی های پی وی سی را می توان در رنگ ها، اندازه ها، طرح ها و شکل های مختلف سفارشی کرد که باعث می شود بهترین جا کلیدی در بازار باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *