لباس مجلسی زنانه به سبک کیمونو با ارسی، ساخت ژاپن برای بازار غرب، اواخر قرن نوزدهم تا اوایل قرن بیستم.

بیشتر حوله تن پوش پاپیروس به‌عنوان یک لباس جلو پیچیده با حلقه‌های کمربند و یک کمربند هماهنگ طراحی شده‌اند که برای بسته نگه داشتن لباس به دور کمر بسته می‌شوند.

با این حال، طرح‌های حمام، معمولاً در طراحی یقه و درب، متفاوت است، برخی از لباس‌ها دارای جلوی باز یا بسته‌های بسته به جای کمربند هستند.

انواع طراحی یقه عبارتند از:

یقه شال: اصطلاحاً به این دلیل که یقه مانند شال دور گردن بسته می شود.

یقه شال از استفاده آن در لباس شب مردانه بر روی کت شام و ژاکت سیگاری به عاریت گرفته شده است و در لباس های سنتی رایج است.

یقه کیمونو: مشابه یقه کیمونو ، یک لباس سنتی ژاپنی، یقه آن یک نوار نازک با عرض ثابت را تشکیل می دهد که به شکل Y شکل به دور جلو می پیچد.

کلاه دار: یک مقنعه به خط گردن دوخته می شود که می توان آن را روی سر قرار داد تا آن را گرم نگه دارد و به خشک شدن موهای خیس کمک کند.

فقط از حمام برای چه استفاده می شود؟ سوال خوبی است در حالی که روپوش حمام ممکن است یک تکه لباس نمادین باشد، اما نام آن حاکی از فعالیتی است که از زمان ظهور سر دوش به یک اتفاق نادر تبدیل شده است.

در زمانی که حمام کردن به عنوان یک لذت گاه به گاه دیده می‌شود، ارزش این را دارد که بپرسیم چگونه می‌توانید از حمام زنانه (یا روپوش مردانه، برای آن موضوع) در 365 روز سال استفاده عملی داشته باشید.همانطور که معلوم است، کارهای زیادی می توانید انجام دهید.

در اینجا نحوه استفاده از حمام برای هر موقعیتی آورده شده است.

و چه می‌شود اگر صبح شما مجبور باشد که بیرون بروید، اما فقط به طور موقت؟ یک بار دیگر، حوله برای کمک به اینجا آمده است. 

دلایل عبور از آستانه درب ورودی قبل از اینکه رسماً برای آن روز آماده شوید، بسیار زیاد است: ممکن است مجبور شوید سگ را بیرون بیاورید، کاغذی بردارید، ماشینی را حرکت دهید، یا به سادگی نگاهی بهتر به آن روبی که شنیدید داشته باشید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *