خرما

خرمای قصب جهرم یک جایگزین عالی برای شکر سفید در تمام دستور العمل های شما است که در آن شکر سفید مورد نیاز است. از قند طبیعی، فروکتوز ساخته شده است.

شاخص گلیسمی مقداری است که به هر ماده غذایی بین 0 تا 100 اختصاص داده می شود، بسته به اینکه چگونه بر قند خون شما تأثیر می گذارد. هرچه شاخص گلیسمی یک غذا کمتر باشد، بر قند خون شما تأثیر کمتری می گذارد.

خرمای قصب جهرم دارای شاخص گلیسمی 55 است که متوسط ​​در نظر گرفته می شود. از طرفی شکر سفید دارای شاخص گلیسمی بالایی 68 است.اگر می خواهید وزن کم کنید، شکر سفید را با محصولات طبیعی مانند خمیر خرما، عسل یا شکر نارگیل جایگزین کنید.

گوارش را بهبود می بخشد. فیبر برای تقویت هضم خوب و همچنین برای کاهش وزن و مبارزه با یبوست ضروری است.

فیبر توسط بدن شما ضعیف هضم می شود و باکتری های سالم موجود در میکروبیوتای شما را تغذیه می کند. میوه ها، سبزیجات و حبوبات بهترین منابع فیبر هستند.

خرما

مقدار توصیه شده مصرف روزانه بین 25 تا 30 گرم فیبر است. 100 گرم خرما 6 گرم فیبر، یعنی 20 درصد از نیاز غذایی توصیه شده را برای شما فراهم می کند.

خوردن چند عدد خرمای قصب جهرم در صبح به بهبود هضم و حمایت از سلامت روده کمک می کند. کلسترول را بهبود می بخشد. فیبر و آنتی اکسیدان های موجود در خرما می تواند از سیستم قلبی عروقی شما محافظت کند.

فیبر محلول در تماس با آب در بدن نوعی “ژل” را تشکیل می دهد. آنها چول اشتباه را می گیرند.

مراقب باشید زیرا خرمای قصب جهرم خشک کالری بسیار بالایی دارد، حتی اگر این مزیت را داشته باشد که اشتهای کوچک را سیر کند و سیر کند. در طول رژیم بهتر است مقدار خود را محدود کنید یا خرمای تازه را ترجیح دهید.

خرما به طور مرتب در محصولات مراقبت از مو استفاده می شود زیرا بادام آن سرشار از اسیدهای چرب ضروری، اسیدهای آمینه، پروتئین ها و سرامیدها است، اجزای مشابه فیبر مو. شادابی، نرمی و استحکام را به موهای آسیب دیده باز می گرداند و عمیقا تغذیه می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *