خرما

واقعا میخوای بدونی؟ در اینجا چند دلیل برای خوردن آن وجود دارد. خرمای کال سرشار از آنتی اکسیدان، فیبر و مواد معدنی است. بنابراین آنها یک راه عالی برای مراقبت از بدن شما هستند.

ترانزیت روده ای برای عملکرد صحیح دستگاه گوارش مهم است. فیبر بالای خرما به بدن اجازه می دهد غذا را راحت تر هضم کند. مصرف خرما برای سلامتی مفید است زیرا به کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی، چاقی و دیابت کمک می کند. اما هنوز ؟

خرمای کال منبع عالی فیبر و پتاسیم است. آنها همچنین سرشار از تریپتوفان هستند، یک اسید آمینه ضروری برای تولید سروتونین در مغز.

ترکیبات فنلی موجود در خرما همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به جلوگیری از آسیب سلولی و بهبود عملکرد سلولی کمک می کند.

حالا در اینجا یک مزیت عملی وجود دارد: خرما به راحتی می‌توان در حال حرکت خورد. آنها را می توان به طور کامل خورد یا تکه تکه کرد. خرمای تازه یا خشک، انتخاب با شماست!

خرما

آنها همچنین منبع عالی منیزیم هستند، یک عنصر ضروری برای سلامت استخوان! منیزیم با کاهش هورمون های استرس و آرامش عضلات در سراسر بدن به تنظیم سطح فشار خون کمک می کند.

خرما راهی عالی برای افزودن شیرینی طبیعی و فیبر به رژیم غذایی شما در اول صبح است. به علاوه، محتوای بالای فیبر آنها شما را در طول صبح سیر نگه می دارد. چه لذتی با تراشه های نارگیل!

غذاهای غنی از فیبر و قندهای طبیعی، خرما باعث افزایش آهسته‌تر قند خون می‌شود و به شما کمک می‌کند بدون احساس تنبلی احساس انرژی کنید.

آنها فرم غلیظی از کالری هستند و به دلیل محتوای فیبر بالایی که دارند بسیار سیر کننده هستند. اگر گرسنه هستید اما نمی توانید یک وعده غذایی کامل بخورید، خرما را با کره بادام زمینی همراه کنید. شما منبع خوبی از فیبر، کربوهیدرات و پروتئین خواهید بود.

می دانید که خوب غذا خوردن قبل از تمرین ورزشی مهم است. 30 دقیقه قبل از جلسه ورزشی 2 تا 3 خرما مصرف کنید تا سطح انرژی خود را حفظ کنید. اگرچه خرما به طور طبیعی قند بالایی دارد، اما قند خون را به سرعت افزایش نمی دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *