دست‌نویسی مهارت و هنر ارزشمندی است که باید به آن مسلط شد، و برای یادگیری نحوه داشتن دستخط مرتب دیر نیست.

هر کسی که مایل به نوشتن خواناتر یا آسان تر است، باید با انتخاب خودکار کیان آبی دست خط مناسب شروع کند.

تولید کلمات خوانا بر روی کاغذ مستلزم توجه به ترکیبی از داشتن حالت، فشار، زاویه و گرفتن صحیح است و همه خودکارها نمی توانند این موارد را به همه افراد برسانند.

بنابراین، اگر به این فکر می کنید که چگونه دست خط خود را بهبود ببخشید، می تواند به سادگی ارزیابی مجدد انتخاب خودکار و یادگیری روش صحیح در دست گرفتن خودکار باشد.

شاید این روزها کمی قدیمی به نظر برسند، اما به تعویق نیفتید.

قلم‌های فواره‌ای مدرن را می‌توان با جوهر بطری‌شده یا کارتریج‌های راحت استفاده کرد، در حالی که مدل‌های بسیار شیک برای ماندگاری و طراحی با دستگیره‌ای ارگونومیک ساخته شده‌اند.

اگر مطمئن نیستید که چگونه با خودکار بنویسید، ممکن است بدانید که برخی از افراد نوشتن با خودکار را راحت‌تر از خودکارهای معمولی می‌دانند.

اگر یک مدل مناسب بخرید، جوهر ریخته شده یا لکه های جوهر بزرگی برای مقابله با آن وجود نخواهد داشت.

استفاده از آنها راحت است زیرا فشار کمتری برای تولید جوهر مورد نیاز است و باعث می‌شود بدنه قلم راحت‌تر نگه داشته شود و در نتیجه کشش کمتری در بازوها و دست‌ها ایجاد شود.

در حالی که خودکارهای معمولی برای انتقال جوهر از قلم به کاغذ به نیروی معینی نیاز دارند، که اغلب باعث می شود آنها را به شکلی محکم در دست بگیرید، یک خودکار خوب وزن کافی دارد تا با استفاده از گرانش این فرآیند را به طور طبیعی انجام دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *