سیب

آیا می توانیم سیب دورنگ فرانسه خشک را به حیوانات بدهیم؟

برخلاف اکثر میوه‌ها، سیب‌های خشک تمام مواد مغذی و ویتامین‌های خود را حفظ می‌کنند، به همین دلیل است که بسیار محبوب هستند. سیب را می توان به روش های مختلفی خشک کرد و در اواخر تابستان برداشت می شود. اما در مورد همه اینها به ترتیب.

از محتویات تغذیه ای سیب خشک می توان بیان کرد که فیبر نامحلول منبع فیبر است. فقط 1/3 فنجان حاوی مقدار روزانه فیبر است. فیبر کلسترول و قند را در بدن تنظیم می کند: اگر مقدار کافی از آن وجود داشته باشد، می توانید سوء هاضمه و یبوست را فراموش کنید.

بسیاری از مردم نمی دانند که پوست سیب سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که در میوه های خشک نگهداری می شوند. یکی دیگر از ویژگی های مهم این است که برخلاف سایر میوه های خشک، سیب ویتامین C مهم را حفظ می کند. این یک مزیت غیرقابل انکار است.

«دلچسب بودن» میوه‌های خشک نیز سیب‌ها را از دیگران متمایز می‌کند: فقط یک فنجان حاوی حدود 210-230 کیلو کالری است که تقریباً سه برابر بیشتر از یک میوه بزرگ است.

سیب

اهن. این بخش بسیار مهمی از سیستم قلبی عروقی انسان است. به طور مستقیم در خون سازی شرکت می کند و خون را اکسیژن می دهد.

پتاسیم. نمک معمولی غذا باعث می شود که این عنصر در بدن باقی نماند. فقدان آن می تواند به عواقب جدی منجر شودگرفتگی عضلات، سرگیجه و کند شدن روده ها. به همین دلیل است که بسیار مهم است. همچنین تأثیر مفیدی بر سیستم عصبی دارد.

فلز مس. مس به عملکرد صحیح بدن و سیستم های آن کمک می کند و همچنین در بسیاری از فرآیندها مانند خون سازی، تولید آنزیم و بافت همبند نقش دارد.

منگنز. این عنصر کمیاب بسیار مهم است زیرا تقریباً در تمام فرآیندهای اندام ها و سیستم های انسان شرکت می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *