کربنات

اگرچه کربنات سدیم سبک ، اوره، سیلیس و غلیظ کننده فرمول معمولی است که برای چسباندن رنگ راکتیو به پنبه در چاپ جوهر افشان دیجیتال استفاده می شود، تحقیقاتی در مورد تغییرات این فرمول برای تعیین اینکه آیا تغییرات می تواند منجر به خواص مشابه در چسبیدن رنگ به رنگ شود، انجام شد.

الیاف و همچنین در منطقه اندازه. برای تعیین اثربخشی سه فیکساتور چاپی مختلف به عنوان عوامل اندازه‌گیری، نخ‌های پوشش‌داده‌شده با فرمول‌های مختلف برای خواص کششی استحکام و مدول، در هر دو شکل ساییده و بدون ساییدگی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

نخ های ساییده شده تحت ساییدگی کافی قرار گرفتند تا آن چیزی که در طول بافت با آن مواجه می شوند شبیه سازی شود تا مشخص شود که آیا فیکساتورها به عنوان یک اندازه معمولی عمل می کنند و از نخ ها در برابر از دست دادن خواص در طول بافت محافظت می کنند.

ضخیم کننده و سوبسترای D به نخ هایی اطلاق می شود که با کربنات سدیم، اوره، قوام دهنده و سیلیس تیمار شده اند.

کربنات سدیم سبک دارای اندازه ذرات متوسط حدود 115 میکرومتر است و اغلب به عنوان یک ماده دشوار برای انتقال در نظر گرفته می شود. شکننده و کمی رطوبت گیر است.

کربنات

برای یادگیری چیزی از قابلیت انتقال آن، یک برنامه کنترل شده از آزمایشات انتقال انجام شد. بنابراین، برنامه کار با آگاهی از این که تغییرات قابل توجهی احتمالاً رخ می دهد و به سرعت رخ می دهد شروع شد.

در نتیجه، ویژگی های انتقال برای مواد تازه، همانطور که عرضه شد، با یک دسته تازه از مواد برای هر آزمایش انجام شده انجام شد. برای یک برنامه موازی، یک دسته تازه 10 بار چرخش داده شد.

آهک، کربنات سدیم و/یا هیدروکسید سدیم برای تبدیل کلسیم محلول و سختی منیزیم به کربنات کلسیم نامحلول و هیدروکسید منیزیم در یک ظرف تماس به مدت 60 تا 90 دقیقه به آب اضافه می‌شوند.

آهک یک منعقد کننده واقعی نیست اما با قلیاییت بی کربنات واکنش می دهد تا کربنات کلسیم را رسوب دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *