کشمش

احتمالاً در بسیاری از غذاهای خود از کشمش استفاده کرده اید زیرا طعم شیرین خاصی دارد که می توان آن را به بسیاری از غذاها اضافه کرد. این کشمش ها انگورهای خشکی هستند که تمام خواص خود را حفظ کرده و برای مدت طولانی تری در شرایط خوبی باقی می مانند.

کشمش سبز امسالی عمده خواص بسیار خوبی دارد، اگرچه مانند هر غذای دیگری نباید از آن سوء استفاده کرد. ما به شما نشان خواهیم داد که چه فوایدی دارند و همچنین چگونه می توانید از آنها برای طعم دادن به وعده های غذایی خود استفاده کنید.

کشمش سبز امسالی عمده تحت فرآیندی قرار می‌گیرند که در آن مقدار زیادی آب مورد نیاز خود را از بین می‌برند تا طولانی‌تر نگه دارند. این کشمش ها تمام مواد مغذی را دست نخورده نگه می دارند تا به غذایی برسید که حفظ شود و فواید زیادی به ما بدهد.

این یک سوپاپ عالی است، اما می توان آن را با وعده های غذایی نیز میل کرد. آنها حاوی مقدار زیادی قند طبیعی هستند اما شاخص گلیسمی پایینی نیز دارند، بنابراین برای همه مناسب هستند. مانند هر چیز دیگری، باید آنها را در حد اعتدال مصرف کنیم.

کشمش

انگور در حال حاضر حاوی آنتی اکسیدان است، اما کشمش حاوی فلاونوئیدها است که برای جوان نگه داشتن بدن و مبارزه با رادیکال های آزاد ایده آل است.

این نوع غذا به لطف این فلاونوئیدها، قدرت ضد التهابی زیادی دارد و به همین دلیل به کاهش چندین بیماری در بدن کمک می کند. آنتی اکسیدان ها نه تنها شما را جوان نگه می دارند، بلکه برای مبارزه با تمام عوامل پیری نیز مفید هستند.

این غذاها به دلیل پتاسیمی که دارند برای کاهش فشار خون مفید هستند و به کاهش فشار در رگ ها کمک می کنند. فیبر غذایی موجود در کشمش از دیواره رگ ها مراقبت می کند و باعث انعطاف پذیری بیشتر آنها می شود. این باعث می شود که یک غذای ایده آل برای حفظ یک سیستم گردش خون سالم باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *