کوکی

چه کسی دوست ندارد در خوردن کوکی شکلاتی نوشین افراط کند درست است؟ مال شما واقعاً من عاشق خوردن کلوچه ها هستم. خیلی از آنها به طور دقیق. و من خوش شانس هستم که همسری دارم که می تواند کلوچه های باورنکردنی خوشمزه ای بپزد که صرفاً خوب است.

هیچ چیز به اندازه چند تکه شیرینی خوشمزه که در شیر تازه لذیذ آغشته شده اند، نمی شود، درست است؟ به جهنم! من نمی توانم به کسی فکر کنم که بتواند در برابر کوکی ها مقاومت کند مگر اینکه شما به آن حساسیت داشته باشید.

تحقیقات نشان داده است که مصرف حداقل یک تکه کوکی در روز، خلق و خوی شما را بهبود می بخشد، شما را شادتر می کند و به شما کمک می کند تا زندگی کامل تری داشته باشید. وای! به نظر می رسد کمی غیرقابل باور درست است؟ اما “طعم” درست است.

همانطور که قبلاً ذکر کردم، تقریباً همه از یک لقمه خوب شیرینی لذت می برند، درست است؟ هیچ کس با عقل درست، کوکی ها را رد نمی کند، حتی اگر در رژیم غذایی باشند.

بنابراین مهم نیست که چه مناسبتی مانند پیدا کردن یک شغل جدید، رفتن به یک مدرسه جدید است، تنها چیزی که نیاز دارید این است که چند کوکی بیاورید و آنها را به اشتراک بگذارید. مطمئناً فوراً دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد!

کوکی

مشکل بزرگ با کوکی ها؟ آنها اغلب فاقد فیبر هستند. یک وعده چیپس آهوی! به عنوان مثال، کوکی های چیپ شکلاتی اصلی که سه عدد کوکی هستند کمتر از 1 گرم فیبر دارند. و این کمبود فیبر فقط برای شما دردسر ایجاد می کند.

غذاهایی که فیبر بالایی دارند شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارند، به این معنی که به خوردن میان‌وعده ادامه نمی‌دهید و مصرف فیبر با کاهش وزن بدن مرتبط است.

خوردن یک رژیم غذایی پر از غذاهای پر فیبر همچنین می تواند به مبارزه با خطر ابتلا به بیماری قلبی و سرطان کمک کند، بنابراین یک برد-برد است! بارگیری کوکی‌ها، که فاقد فیبر هستند، باعث می‌شود تا مدت زیادی بعد دوباره به آشپزخانه برگردید و همچنان احساس گرسنگی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *