گلاب

می توان از آن برای یک حمام پا آرامش بخش استفاده کرد، به یک حوضچه آب گرم و نمک دریا اضافه کرد، در حالی که حس خوشایند طراوت، تندرستی و هماهنگی را با دستگاه بخارساز در کل بدن پخش می کند.

در عوض چند قطره گلاب شکری اضافه شده به شامپوی معمولی برای نرم‌تر، خوشبوتر و درخشان‌تر کردن موها مفید است.

گلاب شکری یکی از سنتی ترین لوازم آرایشی محسوب می شود، دارویی که دوران های مختلفی را همواره به عنوان قهرمان داستان گذرانده است.

گلاب شکری با فرمولی ظریف و طبیعی، سرشار از خواص تسکین دهنده، قابض، طراوت و ضد پیری است. استفاده منظم از گلاب یک سری فواید برای پوست و مو دارد و همچنین یک محصول بسیار همه کاره است که در بسیاری از مواقع مفید است.

خواص ضد باکتریایی و قابض برای پوست های آکنه ای و چرب، با تمایل به سبوم اضافی و تشکیل مناطق براق نشان داده شده است.

گلاب

از سوی دیگر، خواص تسکین دهنده آن، آن را برای مبارزه با هر نوع التهاب و قرمزی ایده آل می کند، حتی اگر به عنوان یک تونیک پاک کننده آرایش استفاده شود. اثر قابض و ضد التهابی اغلب آن را حتی برای مشکلات کوپروز بسیار موثر می کند.

برای لذت بردن از اثرات آنتی اکسیدانی طبیعی، به لطف وجود ویتامین های A، C، E و B، گلاب را می توان کمی گرم کرد و به عنوان ماسک صورت استفاده کرد، در حالی که سرد حتی اگر چند ساعت در یخچال بماند بهتر است، احتقان را رفع می کند.

تورم و کاهش هاله های تیره دور چشم. گلاب که به طور مرتب استفاده می شود، به طور موثری از لکه های کوچک و تغییر رنگ جلوگیری می کند، و حتی اغلب آنها را کاهش می دهد و در نتیجه صورت روشن تر و شاداب تر می شود.

فرمول طبیعی و ترکیبات ساده موجود در گلاب این ماده آرایشی را مخصوصاً برای لطیف ترین پوست ها مناسب می کند.

زمانی این محصول مستقیماً در منزل و با استفاده از گلبرگ‌های گل رز تازه و آب تهیه می‌شد: بهترین گلاب موجود در بازار با استفاده از فرآیندی بسیار شبیه به گلاب خانگی و با مواد طبیعی و بدون عناصری مانند صابون و پارابن تهیه می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *