درب

درب های فلزی ضد سرقت همانطور که از نامشان پیداست تماما فلزی هستند و از نظر سبک کمی ضعیف تر از درب های ضد سرقت چوبی هستند. رنگ درب فلزی است به گونه ای که مشتریان و بازدیدکنندگان به طرح های چوبی فکر می کنند.

اما درب ضد سرقت نئوکلاسیک چوبی هم از نظر طراحی و هم از نظر ظاهر شبیه درب های چوبی قدیمی هستند، زیرا دارای سطوح چوبی با ضخامت های متفاوت هستند.

درب های ضد سرقت

از نظر قیمت درب های چوبی ضد سرقت نسبت به درب های فلزی یا درب های ضد سرقت PVC قیمت بیشتری دارند و معمولا در ساختمان های لوکس استفاده می شوند. امنیت بسیار بالاست زیرا تنها چند میلی متر از آن کم است. به هر حال می توان آن را تطبیق داد.

بهترین درب ضد سرقت.

در زمان نگارش این مقاله، احتمالاً بیش از 1000 مدل درب ضد سرقت در بازار وجود دارد که توسط تولید کنندگان مختلف تولید شده است.

برای انتخاب مناسب ترین در از میان این تعداد زیاد کار، باید همیشه به دو نکته طراحی بیرونی و امنیت توجه داشت و دری که این دو در را با هم ترکیب می کند بهترین درب ضد سرقت است.

درب

تصمیم گیری در مورد زیبا بودن آنها یک موضوع سلیقه ای است و می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اما برای تعیین ایمن بودن یا نبودن آنها باید با متخصص درب مشورت کنید.

بهترین درب های ضد سرقت عبارتند از: برای اینکه بتوانید از کلمه امن استفاده کنید باید تمام ویژگی هایی که در قسمت قبل توضیح داده شد را داشته باشد.

درب شکسته ضد سرقت

می توان گفت درب امنیتی ترکیه یکی از اولین درب های ضد سرقتی است که وارد بازار خاورمیانه شده است. این درب ها با چوب یا ام دی اف پوشانده می شوند.

درب های ضد سرقت ساخت ترکیه به دلیل کیفیت بالا به دلیل نحوه ساخت از گران ترین درب های بازار درب ضد سرقت خاورمیانه می باشند. متاسفانه هر واردکننده ای برای درب های ضد سرقت در ترکیه تعرفه خود را تعیین می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *