همانطور که احتمالا می دانید، پاستا و ماکارونی هفت غله غذای ملی ساکنان شبه جزیره آفتابی آپنین، ایتالیایی ها است.

اعتقاد بر این است که این مردم بودند که دستور غذای محبوب را اختراع کردند، با این حال، اختلافات در مورد اینکه کدام ایالت زاد

گاه ماکارونی است هنوز ادامه دارد (برخی از دانشمندان معتقدند که اینها کشورهای آسیایی بودند، کسی ادعا می کند خاورمیانه).

به هر حال، ماکارونی اکنون در تمام نقاط جهان به همان اندازه محبوب است.

انواع بسیار زیادی از این محصول وجود دارد: اینها انواع بلند هستند، رشته فرنگی یا اسپاگتی، و محصولات “فرفری” برای ما آشناتر، شاخ، مارپیچ، صدف و ورمیشل نازک که اغلب به سوپ ها اضافه می شوند و بسیاری دیگر.

پاستا نه تنها مواد تشکیل دهنده غذاهای ساده ای است که همه از دوران کودکی آشنا هستند، بلکه می توانند پایه و اساس ظرافت ها و غذاهای پیچیده و فوق العاده خوشمزه غذاهای اروپایی را تشکیل دهند.

نکته اصلی این است که بتوانید محصول را به درستی بپزید و آن را با سس مناسب سرو کنید!

کیفیت های مفید
همانطور که در بالا ذکر شد، ماکارونی گندم دوروم سالم ترین ماکارونی است. آنها یک محصول رژیمی هستند، زیرا دارای شاخص گلیسمی نسبتاً پایینی هستند، به این معنی که آنها برای مدت طولانی گرسنگی را اشباع و رفع می کنند.

اما محصولات تهیه شده از انواع نرم گندم بهتر است به طور کامل از رژیم غذایی حذف شوند، زیرا هیچ فایده ای برای بدن ندارند و اغلب حتی می توانند به مجموعه ای از پوندهای اضافی کمک کنند.

اشباع سریع و با کیفیت تنها مزیت ماکارونی خوب نیست. آنها همچنین برای سلامت دستگاه گوارش ما بسیار مفید هستند، زیرا حاوی فیبر و فیبر رژیمی هستند که فرآیند هضم و جذب غذا در معده را تسهیل می کند.

فیبر همچنین به پاکسازی دستگاه گوارش و حذف سموم از بدن کمک می کند.

پاستا حاوی مقدار فوق العاده بالایی ویتامین B است که نقش مهمی در عملکرد بدن ما دارد.

ویتامین های این گروه در فرآیندهای اصلی متابولیک نقش دارند، فعالیت دستگاه گوارش را تنظیم می کنند و همچنین تأثیر فوق العاده ای بر عملکرد سیستم عصبی و روان دارند.

کمبود ویتامین B در رژیم غذایی می تواند باعث اختلالات جدی خواب، از دست دادن انرژی و خلق و خو، خستگی مزمن و مشکلات شدیدتر سلامتی شود.

“شاخ”های معمولی حاوی تریپتوفان هستند، اسید آمینه لازم برای پیشگیری از اختلالات افسردگی و حفظ خلق و خوی خوب.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *