سمپاش

سمپاش فرغونی تبریز نصب شده به تراکتور کشاورزی متصل است و می تواند نیمه دنباله دار یا بدون چرخ باشد. این مخزن از یک مخزن که به طور کلی از 200 تا 800 لیتر متغیر است، یک واحد پمپاژ و یک سیستم مکش هوا تشکیل شده توسط یک فن تشکیل شده است.

سمپاش فرغونی تبریز بکسل شده توسط یک قلاب بکسل به تراکتور کشاورزی متصل می شود و از یک سازه واگن برقی تشکیل شده است که روی آن یک مخزن نصب شده است که به طور کلی از 800 تا 3000 لیتر متغیر است، یک سیستم پمپاژ و مکش گروهی با پنکه.

هر دو را می توان به تمام تراکتورهای مجهز به PTO 540 دور در دقیقه متصل کرد.

در سمپاش فرغونی تبریز خودکششی، ساختار متشکل از یک مخزن، یک واحد پمپاژ و یک واحد مکش بر روی یک دستگاه 4 چرخ مجهز به موتوری نصب می شود که نه تنها دستگاه را کار می کند، بلکه امکان حرکت آن را نیز فراهم می کند.

سپس یک ابزار کاربردی تر و ارگونومیک تر وجود دارد: سمپاش کوله پشتی. این دستگاهی است که برای انواع درمان با آفت کش ها در گیاهان، باغ ها، تاکستان ها، باغبانی و گلخانه ها استفاده می شود و برای کنترل عمومی آفات از جمله مزارع و اصطبل عالی است.

سمپاش

دستگاهی که توسط Italnolo اجاره شده است یک سمپاش برای استفاده فشرده با دسترسی زیاد است. این امکان درمان محافظتی بیشتری را نسبت به سمپاشی سنتی فراهم می کند.

ویژگی این دسته یک کوله پشتی ارگونومیک است که هنگام حمل، وزن را متعادل می کند و راحتی و تحرک را برای کسانی که از آن استفاده می کنند، فراهم می کند.

کنترل های روی دسته به شما امکان می دهد با چند حرکت ساده دستگاه را مدیریت کنید. همچنین یک فیلتر کاغذی دوتایی وجود دارد که برای استفاده طولانی مدت ضروری است.

این نوع ابزار برای کسانی که به دنبال ارگونومی با توجه به جزئیات هستند ایده آل است. کوله پشتی سبک و با قابلیت حمل آسان به مهار نوسانات و ارتعاشات احتمالی کمک می کند و وزن را به طور یکنواخت در حین کار متعادل می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *