اپل واچ می تواند به شما کمک کند تا سالم بمانید، اعلان ها را ارسال کنید، تماس بگیرید، پیامک ارسال کنید، برنامه های ساده را اجرا کنید و حتی جانتان را نجات دهید.

اما جادوی واقعی ساعت مچی زنانه آی واچ زمانی اتفاق می افتد که برنامه ها را از طریق آیفون خود نصب کنید و بفهمید که از کدام ویژگی های اپل واچ بیشتر استفاده خواهید کرد.

در این راهنما، دقیقاً به شما نشان خواهیم داد که اپل واچ در تنظیمات مختلف می تواند چه کاری انجام دهد.

برخی از آنها ممکن است برای کاربران قدیمی اپل واچ بدیهی به نظر برسند، اما ما قول می دهیم که موارد جالبی در زیر ذکر شده است که هرگز آنها را امتحان نکرده اید زیرا اپل واچ در طول سال ها بسیار بهبود یافته و تکامل یافته است.

تقریباً تمام مدل‌های اخیر اپل واچ می‌توانند تمام کارهایی را که در زیر ذکر شده است انجام دهند، اما برخی از ویژگی‌ها، مدل‌های انحصاری اپل واچ سلولار هستند.

اگر از اپل واچ چند ساله استفاده می‌کنید و می‌خواهید بتوانید همه کارهای ذکر شده در این راهنما را انجام دهید، ممکن است لازم باشد به جدیدترین Apple Watch SE، Apple Watch 8 یا Apple Watch Ultra ارتقا دهید.

چه به خرید یک اپل واچ امیدوار باشید ، چه به تازگی اپل واچ را به عنوان هدیه دریافت کرده اید، یا به دنبال کارهای بیشتری با ساعتی باشید که از قبل دارید، این نگاه قطعی به کارهای جالبی است که اپل واچ می تواند انجام دهد.

اپل واچ چیزی بیش از یک آیفون کوچک روی مچ دست شماست.

وقتی بفهمید که با اپل واچ چه کاری می توانید انجام دهید، به ابزاری شگفت انگیز تبدیل می شود که به شما کمک می کند روز خود را سپری کنید، بهره وری بیشتری داشته باشید، وزن خود را کاهش دهید ، خوش اندام شوید ، پول پس انداز کنید و حتی درآمد کسب کنید.

اپل واچ شما می تواند بیشتر از نیازهای هر کسی انجام دهد.

اما تقریباً همه باید با ویژگی های اصلی اپل واچ که در هسته آن قرار دارند آشنا شوند.

با این حال، بسیاری از مردم از بهترین ویژگی های اپل واچ استفاده نمی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *