سیب

با پیشروی پاییز و کوتاه شدن روزها، باغ های سیب درختی سمیرم در شلوغ ترین فصل سال قرار دارند. سیب مورد علاقه فنلاندی ها، Lobo داخلی، وارد فروشگاه ها شده است.

رنگ لوبو قرمز تیره و طعم آن به طرز دلپذیری اسیدی و معطر است. راز طعم ظریف روز طولانی تابستان و عصرهای خنک پاییزی است که در کنار هم طعم مشخص لوبو را ایجاد می کنند.

انجمن پرورش دهندگان میوه و توت تخمین می زند که تا ماه مارس به اندازه کافی لوبو، آروما و دیگر گونه های زمستانی در فروشگاه ها وجود خواهد داشت.

در فنلاند سیب به صورت حرفه ای در 672 هکتار و 308 مزرعه کشت می شود. سال گذشته حدود 7.2 میلیون کیلوگرم برداشت شد. چشم انداز محصول امسال مطابق با سال گذشته است.

سیب

تقاضا برای سیب های داخلی در حال رشد است و مصرف کنندگان سیب های تولید شده در این نزدیکی را خوب می دانند.

سیب های خانگی نمونه خوبی از غذای آب و هوایی است که در نزدیکی تولید می شود، زیرا درختان سیب هنگام تولید میوه، دی اکسید کربن اتمسفر را به هم متصل می کنند و آن را به اکسیژن و قند تبدیل می کنند.

سیب خانگی بهتر است پوست کنده نشود. سالم ترین قسمت سیب لایه پوست آن است که در مقایسه با گوشت آن چندین برابر فلاونوئیدها دارد.

نیازی به پوست کندن سیب خانگی نیست، زیرا با مواد نگهدارنده یا واکس های سطحی مختلف درمان نشده است. بنابراین می توانید بدون نگرانی یک سیب خانگی را با پوست بخورید.

میوه های خشک فوق العاده سالم هستند و سیب جایگاه ویژه ای در میان آنها دارد. ضرب المثلی در انگلیس وجود دارد که می گوید اگر روزی حداقل یک سیب بخورید، پزشک بیکار می شود. شایان ذکر است که مواد مفید سیب نه تنها در پالپ، بلکه در پوست و حتی در دانه ها نیز وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *