راهنمای مبتدیان برای انتخاب کاشی و سرامیک
تاریخ انتشار: 18 دسامبر 2017 توسط سیمون. بایگانی شده در کاشی و برچسب گذاری شده راهنمای، کاشی سفالی، کاشی و دیوار، کاشی چینی، کاشی معرق، راهنمای خرید.
راهنمای مبتدیان برای انتخاب کاشی و سرامیک
کاشی و سرامیک یکی از محبوب ترین گزینه های کفپوش در سراسر جهان است. این به این دلیل است که آنها فوق العاده بادوام، مقاوم و همه کاره هستند. آنها همچنین بسیار مقرون به صرفه تر از سایر انواع کفپوش هستند.

بین سال‌های 2015 تا 2016، ست مبل و میز ناهار خوری/پرسلانی در بررسی روندهای آشپزخانه 2017 Houzz، دومین ماده محبوب‌ترین کفپوش پس از چوب بودند. با توجه به این آمار، منصفانه است که بگوییم در انتخاب کاشی و سرامیک برای خانه خود انتخاب درستی دارید. با این حال، مانند بسیاری از چیزها، فرآیند خرید می تواند کمی گیج کننده باشد، به خصوص با بسیاری از سبک ها و طرح های کاشی و سرامیک.

بنابراین، اگر اطلاعات زیادی در مورد سرامیک ندارید، دقیقاً چگونه به دنبال کاشی و سرامیک در پرث هستید؟ نگران نباشید – من اینجا هستم تا به شما کمک کنم. به خواندن این پست ادامه دهید تا راهنمای مختصری برای انتخاب کاشی و سرامیک گردآوری کنم. حتی اگر در کاشی‌های سرامیکی مبتدی هستید و چیزی در مورد آنها نمی‌دانید، این راهنما به شما کمک می‌کند کاشی مناسب برای بازسازی خانه خود را انتخاب کنید.

انواع کاشی و سرامیک
اولین چیزی که باید در مورد کاشی و سرویس آرکوپال بدانید این است که آنها در انواع مختلف موجود هستند. رایج ترین انواع کاشی و سرامیک در پرث شامل کاشی های لعاب دار و بدون لعاب، کاشی های معرق، کاشی های چینی و کاشی های سفالی می باشد.

کاشی های سرامیکی لعاب دار شامل یک پوشش محافظ ویژه است که کاشی را از آسیب آب، خط و خش و لکه محافظت می کند. این کاشی ها اغلب دارای روکش براق هستند و برای استفاده در محیط های داخلی مناسب هستند. از سوی دیگر، کاشی‌های سرامیکی بدون لعاب طبیعی‌تر و خام‌تر به نظر می‌رسند و برای استفاده در فضای باز مناسب هستند.

  • منابع:
  1. A BEGINNER’S GUIDE TO CHOOSING CERAMIC TILES
  • تبلیغات:
  1. ممنوعیت های جامعی برای استفاده از افزودنی های سرب در همه رنگ ها
  2. خرید سیب درختی + قیمت در سردخانه
  3. محدودیت های پرورش زیره و شباهت های مورفولوژیکی
  4. مکمل دانه کنجد پوست کنده نمکی در میان وعده های متعدد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *