بسیاری از کشورها ساعت صنایع دستی را در دهه 1930 ساختند.

 تعداد انگشت شماری از این کشورها عبارتند از:

  • ایالات متحده: برخی از تولیدکنندگان اولیه آمریکایی ساعت دیواری عتیقه عبارتند از توماس هارلند، یکی از معاصران پل ریور. او ساخت ساعت را در انگلستان آموخت. دیگران به دنبال او، یعنی ست توماس و سیلاس هدلی. ممکن است یک ساعت دیواری تنظیم‌کننده واتربری عتیقه در طراحی خانه مدرسه قدیمی پیدا کنید.
  • اتریش: اتریش ساعت های دیواری تولید کرده است که به دلیل زمان سنجی دقیق خود مشهور هستند. ساعت‌های دیواری چوبی ساخته شده در وین گاهی دارای یک برچسب عتیقه امضا شده، ستون‌های کورنتی در طرح یا صفحه‌های شیشه‌ای اریب‌دار هستند.
  • آلمان: یک ساعت دیواری آلمانی اغلب با صفحه های پرآذین و رنگ آمیزی شده با دست و مکانیسم های منحصر به فردی مانند چشمک زدن حیوانات و مکانیسم های ساعت فاخته مشخص می شود.
  • فرانسه: ساعت‌های عتیقه فرانسوی از مواد غیرمتعارف و در عین حال مجلل مانند چینی و آهن استفاده می‌کنند. ساعت‌های چینی اغلب با دست نیز نقاشی می‌شوند.

جای تعجب نیست که انواع مختلفی از ساعت های دیواری وجود دارد که می توانید پیدا کنید. 

برخی از انواعی که می توانید پیدا کنید عبارتند از:

  • ساعت رگولاتور عتیقه: یک ساعت تنظیمی که معمولاً از چوب ساخته می شود، یک ساعت قدیمی قدیمی است که به دیوار نصب می شود و توسط یک آونگ در حال حرکت هدایت می شود. مکانیسم های ساعت جداگانه عقربه های ساعت دیواری را برای دقیقه ها و ساعت ها هدایت می کنند. شما می توانید یک ساعت چوبی گردویی تنظیم شده با آونگ چوبی که به این سبک ساخته شده است یا یک ساعت چوبی کوچکتر پیدا کنید.
  • ساعت دیواری آلمانی آنتیک: ساعت دیواری آلمانی در دو نوع اصلی وجود دارد: ساعت سیاه جنگلی و ساعت فاخته. اگر ساعت با دست حکاکی نشده باشد، معمولاً به جای آن با دست نقاشی می شود.
  • ساعت بانجو عتیقه: این ساعت آمریکایی بسیار شبیه به ساز موسیقی است و نام ساعت دیواری را به آن داده است. قسمت بالای گرد آن معمولاً خود ساعت را در خود جای می‌دهد و قسمت پایین مربع یا مستطیل می‌تواند حکاکی‌ها یا عکس‌هایی در داخل آن داشته باشد.
  • ساعت خود پیچشی عتیقه: این مدل‌های غیر معمول دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهند که روی قلع می‌گویند: خودشان پیچ می‌شوند، بنابراین شما مجبور نیستید. برخی از ساعت های خود سیم پیچ برای کار کردن به باتری نیاز دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *