ساعت غواصی سیکو

سیکو یکی از برندهایی است که غنی ترین تاریخ تولید ساعت را دارد. این برند مجموعه ساعت های مچی خود را در سال 1881 آغاز کرد و همچنان در صدر بازی خود باقی مانده است. با گذشت زمان، سیکو بهترین ساعت‌های مچی را از مدل‌های قدیمی گرفته تا مدل‌های جدید و مدل‌های خارج از تولید تولید کرده است.

جالب اینجاست که ساعت‌های سیکو را با بودجه‌های مختلف پیدا خواهید کرد که آن را به یکی از ارزان‌ترین برندها در مقایسه با سایر شرکت‌های ساعت مچی تبدیل می‌کند. در حالی که شما معمولاً هر نوع ساعت مچی را در این برند پیدا می کنید، امروز بهترین ساعت های غواصی سیکو را بررسی می کنیم.

مانند سایر مجموعه‌های سیکو، هنگام حمایت از این برند چندین ویژگی جالب را خواهید دید . یکی از ویژگی های برجسته این ساعت ها این است که می توانید از آنها برای شنا استفاده کنید. علاوه بر این، با هر صد دلار افزایش، یک ویژگی جدید و خنک‌تر خواهید یافت.

ساعت های غواصی حداقل ده میله آب را تحمل می کنند. علاوه بر این، ساعت‌های غواصی 25 سانتی‌متر در نواحی تاریک خوانا، مقاوم در برابر ضربه و ضد مغناطیسی هستند. همچنین، ساعت های غواصی می توانند در برابر آب شور مقاومت کنند و شما را از زمان غواصی خود مطلع کنند. با استفاده از ساعت های غواصی می توانید به راحتی زمان سپری شده را ردیابی کنید و توقف های رفع فشار خود را بررسی کنید.

این ساعت مچی 200 متری خودکار سیکو یک ساعت میان رده است که با نام «لاک پشت» شناخته می شود. ساعت مچی این نام مستعار را به دلیل قاب کوسنی شکلش به خود اختصاص داده است. صفحه آبی این ساعت به خوبی با بدنه استیل ضد زنگ هماهنگ می شود. علاوه بر این، ساعت دارای یک دستبند استیل ضد زنگ برای راحتی در هنگام غواصی است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *