عقربه های ساعت روی همه این ساعت ها در واقع «ساعت ها» را می گویند.

این احتمالاً از برخی گیج‌های داشبورد خودرو قرض گرفته شده است و من فکر می‌کنم که خیلی جالب است.

با فرض استفاده از مواد و بافت مناسب، صفحه ساعت‌های این ساعت‌های Scuderia Ferrari Formula Italia باید بسیار زیبا باشند.

تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که از عناصر براق یا بازتابنده دوری کنند و مطمئن شوند که همه رنگ ها به درستی تضاد دارند.

علاوه بر مجموعه ساعت فراری Scuderia Ferrari Formula Italia با الهام از ابزار ماشینی قدیمی که با مجموعه‌ای از گزینه‌های صفحه و همچنین یک قاب مشکی با پوشش IP یا یک استیل برس خورده ارائه می‌شود، برند ساعت Scuderia Ferrari دارای ساعت‌های مدرن‌تر نیز است.

به نظر می رسد (اما در واقع هنوز کلکسیون Scuderia Ferrari Formula S الهام گرفته شده از یکپارچهسازی با سیستم عامل.

با توجه به اینکه این ساعت ها بسیار متفاوت از مجموعه استاندارد Scuderia Ferrari Formula Italia به نظر می رسند، من واقعاً دوست داشتم اسکودریا فراری به جای اضافه کردن حرف از یک نام متفاوت استفاده می کرد. “S” برای تمایز خانواده های مدل.

ما تصاویری از تمام ساعت‌های Scuderia Ferrari Formula Italia S نداریم، اما نسخه محدود 1000 عددی آن را داریم که در رنگ‌های زرد و مشکی روشن آن در بالا دیده می‌شود.

اگرچه این یک ساعت کرونوگراف به سبک مسابقه ای بسیار مدرن به نظر می رسد، اما ظاهراً از ابزار سنج یک ماشین مسابقه ای فراری 156 فرمول 1 مدل 1961 الهام گرفته شده است.

مجموعه Scuderia Ferrari Formula Italia S دارای نسخه های 44 و 46 میلی متری با قاب ها و صفحه های کمی پیچیده تر خواهد بود.

جزئیات اضافه شده بسته به سلیقه شما مورد بررسی قرار می گیرد یا از دست می رود.

من به طور اتفاقی مجموعه Scuderia Ferrari Formula Italia را دوست دارم که ظاهر ساده‌تری داشته باشد – به خصوص به این دلیل که می‌دانم در این قیمت‌ها، صفحه‌ها و مواد ساده‌تر ظاهر بهتری دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *