سس

Molten chocolate


هیچ چیز مانند طعم کلاسیک شربت HERSHEY’S شیرین نمی گوید.

از این بطری با فشار آسان برای ایجاد لیوان های سرد شیر شکلاتی، شناورهای شکلاتی، سوند شکلاتی، کاکائو داغ غنی و موارد دیگر استفاده کنید!

وضعیت هر فرد به نگرانی های آلرژن خود منحصر به فرد است.

سس هرشیز از شیوه‌های تولید خوب برای کنترل احتمال تلاقی مواد آلرژی‌زا به محصولاتی که حاوی آن آلرژن‌ها نیستند، استفاده می‌کند.

هنگامی که یک محصول حاوی یک آلرژن اصلی است، به عنوان یک ماده در برچسب ما ذکر می شود.

کدام محصولات فروخته شده توسط The Hershey بدون گلوتن هستند؟

برای اینکه ببینید کدام محصولات HERSHEY’S بدون گلوتن هستند، لیست را در اینجا بررسی کنید.

برچسب شامل فهرست دقیق و فعلی مواد تشکیل دهنده محصولات ما است.

سس

از آنجایی که در مواقعی، فهرست مواد تشکیل دهنده ممکن است تغییر کند، ما قویاً به شما توصیه می کنیم که هر بار قبل از خرید، برچسب مواد تشکیل دهنده روی بسته را بررسی کنید.

طعم واقعی شکلات بسته بندی شده در پارچ کلاسیک شربت HERSHEY’S هیچ غلطی نمی تواند بکند.

آیا می‌خواهید طعم شکلاتی را به محصولات منحصر به فرد بستنی، کاکائو داغ، شناور و قهوه خود اضافه کنید؟ سعی کنید موکای خود را با شکلات HERSHEY’S یکبار مصرف کنید تا مشتریان شما از گرم یا سرد لذت ببرند! یا، آن را روی براونی، کیک، پای و میوه های تازه خود بریزید.

توت فرنگی، موز، سایر میوه ها و آجیل مخلوط را در این شربت آغشته کنید تا مشتری خود را با یک خوراکی شیرین و خوش طعم لذت ببرید.

مهم نیست که چه چیزی درست می‌کنید، درب آن را باز کنید، سپس شربت را فشار دهید، بچرخانید، نقطه‌گذاری کنید یا روی برخی از محبوب‌ترین دسرهایتان که بهترین مصرف‌کنندگان آن را می‌دانند، بریزید.

همه از طعم شیرین، خوش طعم و لذیذ شربت شکلات روی همه چیز از کیک گرفته تا کلوچه، بستنی تا قهوه و براونی گرفته تا یک لیوان شیر سرد لذت خواهند برد وقتی تمام شدی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *