سیب

اگرچه قانون اساسی این است که خوب است قبل از استفاده همه سبزیجات، سبزیجات و انواع توت ها را بشویید، اما در مقاله ای که در روز سه شنبه منتشر شد، پرسیدیم که چه چیزی می تواند در محصولات شسته نشده پنهان شود و کدام یک از بزرگترین عوامل خطر هستند.

اگر سیب امروز در ارومیه می خورید و آب در نزدیکی آن نیست، کافی است سطح میوه را با یک دستمال پاک کنید. وی همچنین گفت که ممکن است گرد و غبار و آوارهای سست در آن وجود داشته باشد، اما خطرات بیشتری وجود ندارد.

اگر می خواهید از موم اضافه شده اجتناب کنید، یک سیب خانگی انتخاب خوبی است. برخی از سیب ها به طور طبیعی سطحی ضخیم و مومی دارند
سیب گاهی اوقات ممکن است سطحی مومی مانند داشته باشد که ممکن است گیج کننده باشد.

به عنوان مثال، سیب های کریسمس براق مثال خوبی برای این موضوع هستند. در فروشگاه، مصرف کننده ممکن است تعجب کند که آیا موم به سطح سیب ها اضافه شده است و اگر چنین است، این ماده حاوی چه چیزی است؟

ما در مورد آن از Annika Hongell-Hakkaraiin از Satotukku Oy پرسیدیم. این شرکت یکی از بزرگترین فروشندگان سبزیجات و میوه جات فنلاند است. Hongell-Hakkarainen می گوید که برخی از انواع سیب به طور طبیعی سطحی ضخیم و مومی دارند.

سیب

همه سیب ها پس از چیدن، در سطح پوست موم ایجاد می کنند. این روش طبیعت برای محافظت از سیبی با پوست نازک است. در برخی از گونه ها به طور طبیعی ضخیم تر و در برخی نازک تر است. به لطف لایه مومی، سیب ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

آیا به سطح برخی از سیب ها موم اضافه می شود؟ چرا؟

لایه موم طبیعی برخی از انواع سیب بسیار نازک است و به همین دلیل برای بهبود ماندگاری به آنها موم اضافه می شود.

موم اضافه شده قاعدتاً موم کارناوبا است که از نخل کارنوبا به دست می آید. از جمله، بسیاری از داروها از کارنائوبا روی سطح استفاده می کنند تا دارو را راحت تر بلعیده کنند.

Annika Hongell-Hakkarainen می گوید که موم مورد بحث غیر سمی است. در سایت آژانس مواد غذایی ذکر شده است که حداکثر مصرف روزانه قابل قبول 7 میلی گرم بر کیلوگرم در روز برای کاورناوبواکس تعیین شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *