جوراب

جوراب شلواری پنتی تراکم 200 اکسسوری است که با انتخاب مناسب به برجسته کردن و تاکید بر زیبایی پاهای شما کمک می کند. امروزه تقریباً هر تولید کننده جوراب شلواری و جوراب ساق بلند بیش از ده مدل ارائه می دهد.

این بدان معنی است که مدل های جوراب شلواری وجود دارد: در تراکم های مختلف (شفافیت)، طراحی متفاوت و هدف متفاوت (برای موقعیت های مختلف زندگی ایجاد شده است).

جوراب شلواری می تواند معمولی (کلاسیک) یا خاص باشد – برای ایجاد جلوه های مختلف (حمایت از پا یا اصلاح شکل). بنابراین، انتخاب باید با این سوال آغاز شود که چرا به جوراب شلواری نیاز دارید؟ شرکت بازرگانی Pro-Tights سعی خواهد کرد ویژگی های اصلی متمایز کننده جوراب شلواری را مشخص کند.

چگالی و مشخصه DEN. انتخاب جوراب شلواری از نظر تراکم و شفافیت، اول از همه به خواسته های شما، به فصل پوشیدن یا به این سوال بستگی دارد – چرا به جوراب شلواری نیاز دارید؟ ظریف نازک – زیر لباس شب یا متراکم برای گرمای راحت.

جورابجوراب

فقط می توان اضافه کرد که هر چه جوراب شلواری نازک تر و شفاف تر باشد، ظریف تر است و اصل اصلی عملی بودن اغلب این است که آنچه نازک است به سرعت پاره می شود.

بنابراین، انتخاب جوراب شلواری بر اساس تراکم، همیشه سازشی بین کاربردی و ظرافت است. تحت مفهوم – تراکم جوراب شلواری، ما بیشتر مشخصه ای مانند ضخامت جوراب شلواری یا شفافیت آنها را درک می کنیم و نه مستقیماً مشخصه DEN.

نکته این است که مشخصه DEN فقط چگالی نخ را نشان می دهد و نه ضخامت محصول را. درک این نکته مهم است که چگالی و ضخامت مقادیر کاملاً متفاوتی هستند.

مقدار DEN مشخصه رزوه، جرم خطی آن یا به عبارت دقیق تر، وزن آن بر حسب گرم در هر 9000 متر طول است. بنابراین نخی با مقدار 40 DEN نشان می دهد که 9000 متر از این نخ 40 گرم وزن خواهد داشت.

مشخصه DEN در واقع به ضخامت و شفافیت محصول مربوط می شود، اما این تنها مقداری نیست که بر این فاکتور تأثیر می گذارد. ضخامت و شفافیت جوراب شلواری می تواند تحت تأثیر نوع نخ (نخ)، تراکم بافتنی و تراکم نخ (DEN) باشد. اگر بخواهید تجزیه و تحلیل کنید، جوراب شلواری بافته شده از نخ 40 DEN 2 برابر ضخیم تر از جوراب شلواری بافته شده از نخ 20 DEN نخواهد بود، اما باید 2 برابر وزن بیشتری داشته باشد (تخمین خشن اما دقیق تر).

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *