قارچ

قارچ در عمان خوب هستند، اما آیا فوایدی در آنها وجود دارد؟ بله، قارچ ها یک غذای سالم واقعی هستند. ترکیدن با مواد معدنی و عناصر کمیاب. در جنگل های ما انبار غذاهای کم انرژی در جهان است!

قارچ در عمان کم انرژی هستند زیرا بیشتر از آب تشکیل شده اند. قارچ ها محتوای کیلوکالری پایینی دارند اما همچنان سرشار از مواد معدنی مهم و عناصر کمیاب هستند.

از نظر تغذیه، محصول برتری است، اما به خاطر داشته باشید که سایر محصولات در تهیه می توانند از نظر ساختار و ترکیب بر نتیجه تأثیر بگذارند. روش تهیه می تواند ارزش غذایی نهایی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

اگر در چربی سرخ کنید یا خامه اضافه کنید، انرژی قارچ ها افزایش می یابد، اما وقتی آن ها را به صورت ریز تقسیم شده یا در مقدار کمی روغن نباتی سرخ کنید، قارچ ها برای افرادی که می خواهند وزن کم کنند نیز مناسب هستند.

خیساندن و جوشاندن مواد معدنی و ویتامین های قارچ را از بین می برد. اگر لازم نیست گونه قارچ مورد نظر را به این روش درمان کنید، از جوشاندن غیر ضروری جلوگیری می شود.

قارچ

نوعی قند در قارچ به نام ترهالوز وجود دارد. نمی تواند توسط بدن جذب شود و سپس مانند لاکتوز رفتار می کند! یک وبلاگ نویس سابق Sporthälsa چنین نوشت:

چک کن میگم 5 روز با شکم نفخ راه رفتم و نگران چی خوردم؟ من که کنترل خوبی روی رژیمم دارم. ظاهراً صد در صد معلوم نشد. از این به بعد باید از خوردن قارچ تازه پرهیز کنم و همیشه قارچ خشک بخورم.

متوجه شده اید که علائم سپس ناپدید می شوند. در آن زمان این به خودی خود یک برد بود، زیرا چه کسی می تواند در برابر خوردن لوسترهای خوب و کارل یوهان مقاومت کند؟

احتمالاً باید از قارچ‌های خوش طعم و خطرات پرهیز کنم، زیرا در نسخه خشک شده چندان خوب ظاهر نمی‌شوند، اما مورل‌ها خوب می‌شوند! خوشبختانه
او تمام آخر هفته را صرف چیدن قارچ کرده و خود را با انبار بزرگی از قارچ های خشک برای تولید در سال آینده مجهز کرده است.

– من به دلایل واضح دیگر نمی توانم قارچ تازه بخورم، اما شما که می توانید، این کار را انجام دهید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *