چاقو

چاقوی آشپزخانه ابزار اصلی یک آشپز خانگی و یک سرآشپز حرفه ای است. یک چاقو میوه خوری ام جی اس کاملا تیز، تیز و ارگونومیک تبدیل به امتداد دست شما می شود.

با آن یک تکه نان را بدون خرده خرد می کنید، فیله ماهی را از پوست جدا می کنید، گوشت را از استخوان جدا می کنید، میوه ها را پوست می کنید، سبزی ها را خرد کرده و سبزیجات را ریز خرد می کنید.

چاقوی آشپز ابزار همه کاره ای است که هر آشپزخانه ای باید داشته باشد. در دستان ماهر، او با بسیاری از وظایف کنار خواهد آمد. تیغه چاقوی آشپز کاملاً پهن است و به سمت نوک و لبه آن خم می شود.

به لطف این شکل، نه تنها برای برش دادن و خرد کردن ایده آل است. با یک طرف پهن می توانید سیر را خرد کرده و سبزی را خرد کنید، مواد خرد شده را از روی تخته به تابه یا تابه منتقل کنید.

با سمت باریک به راحتی می توانید پیاز را برش دهید و با استفاده از قسمت وسط تیغه می توانید سبزیجات سفت و گوشت را برش دهید. چاقوی آشپز برای همه خوب است، اما برای بریدن نان مناسب نیست.

چاقو

چاقویی با تیغه‌ای بلند و انعطاف‌پذیر برای جدا کردن گوشت از استخوان، جدا کردن فیله‌های ماهی از پوست، حذف رگ‌ها و لایه‌ها طراحی شده است.

با یک چاقوی فیله، می توانید گوشت یا ماهی آماده شده را با دقت به قطعات ریز خرد کنید. او هنگام بریدن ماهی های بزرگ (مثلاً سالمون یا قزل آلا) خود را به خوبی ثابت کرده است. اگر ترجیح می دهید تکه های بزرگ گوشت را روی استخوان و لاشه ماهی بخرید، بدون چنین چاقویی نمی توانید انجام دهید.

چاقوی نان دارای تیغه دندانه دار منحصربفردی به طول 25-35 سانتی متر است.چنین چاقویی نان را له نمی کند و پاره نمی کند، بلکه پوسته نان و خرده نان را کاملاً بدون تغییر شکل برش می دهد.

از چنین چاقویی نه تنها برای نان، بلکه برای شیرینی پزی نیز استفاده کنید. بهتر است با یک چاقوی نان، بیسکویت تمام شده را به کیک یا یک کیک ظریف را به قطعات تکه تکه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *