چاقو

چاقو میوه خوری سرامیکی سبزیجات ابزاری سبک و مفید با تیغه کوچکی است. از نظر ظاهری شبیه کپی مینیاتوری چاقوی سرآشپز است.

چاقوی نان دارای تیغه دندانه دار منحصربفردی به طول 25-35 سانتی متر است.چنین چاقویی نان را له نمی کند و پاره نمی کند، بلکه پوسته نان و خرده نان را کاملاً بدون تغییر شکل برش می دهد.

اگر وظیفه غذاهای چینی تغییر طعم محصول به طعمی کاملاً غیرقابل تشخیص است، غذاهای ژاپنی حفظ بهترین کیفیت غذا و بالاتر از همه زیبایی طبیعی و طعم طبیعی آن است.

بنابراین، محصولات تحت حداقل عملیات حرارتی قرار می گیرند، اما در عین حال نیاز به برش نازک و دقیق دارند. هنر اوج استفاده از Katsura Muki بریدن سبزیجات (دایکون، هویج، خیار و غیره) به نوارهای نازک و شفاف است.

سپس رول ها را در تجهیزات خود بپیچید، آنها را برای تزئین، سالاد و غیره تنظیم کنید. به عنوان یک قاعده، برای این تکنیک در یک آشپزخانه حرفه ای، از چاقوهای usuba استفاده می کنند – چاقوهای سنتی ژاپنی با مشخصات تیغه نامتقارن و تیغه نازک.

چاقو

برای بریدن با چاقو و خرد نکردن سبزیجات نرم، جلوگیری از غذاهای جامد، پاره نشدن، بلکه برای مالیدن سبزی ها، چندین اصلاح ویژه از چاقوها اختراع شد.

کاتابا نوع پیچیده ای از تیزکن های یک طرفه است و چاقوی سنگینی که با آن عرضه می شود به مهارت های خاصی برای کار با سبزیجات خام نیاز دارد.

یک چاقوی دندانه دار به شما کمک می کند تا با بریدن نان کنار بیایید. او قادر است پوسته سخت شده را برش دهد و به خمیر آسیب نرساند.

تیغه دندانه دار (یا دندانه دار) همچنین بریدن غذاهای با پوست سخت مانند هندوانه، خربزه و آناناس و غذاهای نرم مانند کیک را آسان می کند.

این چاقوها از فولاد بادوام ساخته شده و دارای لبه گرد هستند. در انتخاب چاقوی نان به طول تیغه آن دقت کنید – نباید از 25 سانتی متر کوتاهتر باشد، هر چه تیغه چاقوی نان بلندتر باشد مفیدتر خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *