تهویه

همه می خواهند بدانند که در خانه ای امن و سالم زندگی می کنند. یکی از راه‌های سالم نگه داشتن هوای خانه، نصب کولر است. تهویه مطبوع فواید زیادی برای سلامتی دارد که ممکن است از آنها ندانید.

1. رطوبت بالا را کاهش دهید.

مهمترین مزیت سلامتی تهویه هوا مطبوع کاهش رطوبت خانه است. زندگی در خانه ای که از رطوبت زیاد جلوگیری می کند، خانه ای کمتر مرطوب ایجاد می کند و همچنین شما را سالم نگه می دارد. رطوبت بالا با کنه های گرد و غبار، کپک، گرمازدگی و کم آبی مرتبط است.

اگرچه روش های دیگری برای خنک ماندن وجود دارد، داشتن سیستم تهویه مطبوع بهترین راه برای کاهش رطوبت بالا است.

2. حملات آسم را کاهش دهید.

برای کسانی که از آسم رنج می برند، شما می خواهید خانه شما یک پناهگاه امن باشد، مکانی که می توانید آن را یک پناهگاه امن بنامید. یکی از مزایای سلامتی تهویه هوا مطبوع این است که احتمال حملات آسم را کاهش می دهد.

این کار با فیلتر کردن هوای کثیف که ممکن است حاوی کنه های گرد و غبار، آلاینده ها یا آلرژن ها باشد و همچنین از بین بردن رطوبتی که می تواند منجر به کپک شود، انجام می شود. همه اینها علائم افزایش حملات آسم هستند.

تهویه

از تعویض فیلتر هوا غافل نشوید. با نگه داشتن فیلتر هوای یکسان، خاک را از طریق کولر گازی خود به خانه خود منتقل می کنید. به طور متوسط، شما باید فیلتر هوای خود را از 30 تا 60 روز تغییر دهید.

تمیز کردن فیلتر هوا نیز از عملکرد سیستم تهویه مطبوع جلوگیری می کند. فیلتر هوای کثیف می تواند باعث یخ زدگی AC شما یا خروج هوای گرم شود.

3. کیفیت هوای بهتر

یکی دیگر از دلایل راحت نفس کشیدن، نصب تهویه مطبوع است. از گرد و غبار گرفته تا باکتری ها، هوای داخل خانه به دلیل تهویه نامناسب و گرمای بیش از حد می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد. ممکن است دچار سرفه، سرماخوردگی، سردرد و خستگی شوید.

تهویه مطبوع شما با بهبود تهویه و کنترل دمای منزل شما فیلتر بریتا برای خانه شما است. راه های زیادی برای بهبود کیفیت هوا وجود دارد اما تهویه مطبوع بهترین گزینه است. همچنین می توانید تهویه خود را با همراهی یک سیستم HRV یا ERV بهبود بخشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *