لوله

از لحاظ تاریخی، نفوذ لوله فلزی مشهد هرگز مشکلی نبوده است. حیاط ها لوله های فلزی با دیواره ضخیم را مستقیماً به سازه جوش می دادند یا آنها را از طریق قسمتی با اتصالات فلنجی متصل می کردند.

با این حال، تمایل به حل مشکلات لوله فلزی مشهد سنتی، مانند خواص ضد خوردگی ضعیف و وزن بیش از حد، منجر به افزایش علاقه به سیستم های لوله های جایگزین شده است.

مواد لوله فلزی مشهد در حال حاضر به طور منظم در کشتی ها و سکوها استفاده می شود فولاد ضد زنگ، مس، CuNi، تیتانیوم، چند لایه، ترموپلاستیک و کامپوزیت فایبرگلاس.

فناوری جدید منجر به مشکلات جدیدی می شود. این پیشرفت ها در حالی که کیفیت و طول عمر را بهبود می بخشد، مسائل جدیدی را شناسایی کرده است که باید به آنها توجه شود:

سختی جوش مستقیم به سازه به دلیل کاهش ضخامت دیواره یا خطر خوردگی گالوانیکی. لوله فلزی مشهد مواد حساس به حرارت که در هنگام آتش سوزی ناپدید می شوند، فضای خالی ایجاد می کنند که شعله ها و دود از آن عبور می کند.

لوله

نفوذ در عرشه ها و دیوارهای دارای درجه آتش سوزی که نیاز به راه حل های آب بندی تایید شده و تایید شده دارند. اکنون به نفوذهای اضافی ضد آب، ضد گاز یا آب و هوا نیاز است.

چگونه می توانیم این مشکلات را حل کنیم؟ با این پیشرفت ها، نیاز به آب بندی مدرن برای نفوذ لوله ها پدیدار شد. راه حل هایی ایجاد شده است که از مواد مختلف لوله در پارتیشن های خطرناک آتش سوزی محافظت می کند و همچنین رتبه های انفجار و محافظت در برابر نشت آب و گاز را حفظ می کند.

لوله‌های فلزی جدار نازک را می‌توان با راه‌حل‌هایی محافظت کرد که به لوله‌های فلزی مختلف اجازه می‌دهد مستقیماً از دیواره‌های جداکننده ساخته شده از فولاد، آلومینیوم یا فایبرگلاس عبور کنند بدون اینکه نیازی به موارد زیر باشد:

از یک آستین بلند 900 میلی متر عبور کنید، یا انتقال به یک لوله فولادی از طریق اتصالات فلنج یا کوپلینگ که بیش از 450 میلی متر از سازه فاصله دارند، یا
به نوعی اتصال دیواری یا قطعه انتقال متصل شده یا در حال انتقال به آن است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *