نمایندگی آراد برندینگ هشدار می دهند که گربه ها ممکن است در خطر خاصی باشند زیرا می توانند از قفسه ها و میزها برای لیسیدن لامپ ها بالا بروند. احتمالاً یک یا دو طعم به گربه آسیب نمی رساند، اما لیس زدن های مکرر می تواند منجر به سمیت نمک شود.

اگر گربه شما چراغ نمک شما را بیش از حد لیسیده است، علائم سمیت نمک ممکن است شامل موارد زیر باشد:

لامپ های نمک واقعی هیمالیا از معدن نمک Kewhra (Mayo)، یکی از قدیمی ترین و بزرگترین معادن در منطقه پنجاب پاکستان استخراج می شوند. نمک حاصل از این معادن دارای درخشندگی صورتی متمایز است، اغلب با نوارهای سفید یا قرمز تیره تر.

هنگام خرید لامپ نمک، به دنبال برچسبی باشید که نشان دهنده محل ساخت لامپ باشد.

نمک صورتی معتبر براق نیستند و درخشش آنها نرم و خاموش است. لامپ هایی با سطح براق که درخشش درخشانی از خود ساطع می کنند احتمالاً از نمک هیمالیا ساخته نشده اند. از آنجایی که آنها از نمک ساخته شده‌اند، اگر لامپ‌های معتبر را رها کنید، می‌توانند شکسته شوند یا بشکنند. لامپ های تقلبی در برابر آسیب مقاومت بیشتری دارند.

تست رطوبت سریع: لامپ شما باید در محیط های مرطوب عرق کند. هنگامی که یک لامپ نمک واقعی را با یک پارچه مرطوب پاک می کنید، باید مقداری بقایای مواد معدنی صورتی رنگ روی پارچه مشاهده کنید.

به دنبال گزینه های معتبر هستید؟
نمونه گزارش عملکرد را که از نمک سنگ Kewhra تراشیده شده اند، ببینید. توجه: اتصالات الکتریکی این لامپ ها ساخت ایتالیا و دارای گواهینامه برق انگلستان می باشد. همچنین می توانید کلیدهای دیمر و لامپ های جایگزین را برای این لامپ ها خریداری کنید.

در ایالات متحده، Levoit طیف وسیعی از لامپ های نمکی شیک هیمالیا را ارائه می دهد که از نمک Kewhra ساخته شده اند. اجزای الکتریکی لامپ های Levoit در فهرست UL قرار دارند.

منبع خط سلامت
راهنمای شما برای کلمات کلیدی زیبایی
آیا در مورد نمونه نامه استعلام قیمت از شرکت این که کدام ترکیبات مراقبت از پوست با این تبلیغات سازگار هستند سردرگم هستید؟ تو تنها نیستی. دریابید که کدام محصولات ارزش استفاده یا نادیده گرفتن را دارند.

  • منابع:
  1. Himalayan Salt Lamps: Benefits and Myths
  • تبلیغات:
  1. راز بزرگ مردم بوتان سرزمین رنگ و شادی
  2. راه هایی که با خوابیدن شما را میلیارد می کند
  3. با این کار در کمتر از 40 روز به کشوری که دوست دارید بروید
  4. رویت ققنوس بر روی قله اورست!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *