انجیر

مصرف انجیر در اصفهان به ما انرژی زیادی می دهد که سرشار از قندهای سالم و طبیعی است. با این حال، ما نباید از آنها سوء استفاده کنیم زیرا می توانیم قند زیادی در خون داشته باشیم.

آنها به لطف پروویتامین A علاوه بر غنی بودن از پتاسیم، متحد خوبی برای حفظ موهای ابریشمی، استخوان‌های قوی، غشاهای مخاطی و پوست قوی و سالم هستند، بنابراین به تولید توده بدن و تنظیم سیستم عصبی کمک می‌کنند.

انجیر ارزش کالری بالایی دارد و بیشترین مقدار آن آب است که بین 70 تا 80 درصد تشکیل شده است. آنها حاوی مقدار زیادی فیبر و کربوهیدرات هستند، علاوه بر سطوح بالای قند. به همین دلیل معمولاً برای کسانی که از رژیم غذایی کم کالری پیروی می کنند توصیه نمی شود.

برای اینکه یک ایده تقریبی به شما بدهم، به ازای هر 100 گرم انجیر تازه، 65 کالری به ما می دهد، با این حال، انجیر خشک کالری بیشتری متمرکز می کند و به ازای هر 90 گرم، 100 کالری می دهد.

انجیر

چگونه می توان انجیر خورد

انجیر را می توان به روش های مختلفی مصرف کرد، بستگی به طرز تهیه آن دارد، این یا آن طعمی خواهد داشت و علاوه بر این، هر کدام از این تهیه ها خوشمزه تر از قبلی است.

همانطور که می بینید انجیر برای بدن بسیار مفید است، ما می توانیم آن را به طرق مختلف مصرف کنیم. فصل خود را هدر ندهید که وقتی هوا گرم است راه بسیار خوبی برای طعم شیرینی سالم است.

درختی که از آن میوه برای تولید انجیر خشک برداشت می شود درخت انجیر است. درخت انجیر خزان کننده است و ارتفاع آن به 7 تا 10 متر می رسد. درختان در مناطق خشک و آفتابی با خاک تازه و عمیق رشد می کنند.

آنها همچنین در مناطق صخره ای مستقر می شوند و می توانند در خاک های کمتر حاصلخیز زنده بمانند.

درختان انجیر تا 100 سال عمر می کنند و شاخه های بلند و پیچ در پیچی دارند که گاهی از ارتفاع درخت بیشتر می شود. انجیر بومی خاورمیانه و غرب آسیا است. درختان انجیر در حال حاضر در سراسر جهان از جمله آسیا و آمریکای شمالی رشد می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *