رب

رب گوجه صدف را می توان با نمک و ادویه پخت. برای این کار، آب گوجه فرنگی خالص را با نمک مخلوط کرده، در قالبی با دو طرف پهن ریخته و در فر قرار می دهیم.

به عنوان یک فرم می توانید از یک ورقه پخت بالا یا یک قابلمه پهن و کم استفاده کنید، همچنین می توانید از هر فرم راحت دیگر سرامیکی یا شیشه ای استفاده کنید. برخی مهمانداران از دو ورقه پخت در ارتفاع های مختلف استفاده می کنند. دمای فر 220 درجه.

حدود 2.5 تا 3 ساعت بپزید و هر از گاهی هم بزنید تا غلظت دلخواه به دست آید. سپس ادویه جات ترشی جات، سبزی ها اضافه می شود و فرآیند پخت و پز برای 30 دقیقه دیگر ادامه می یابد، پس از آن پاستا در شیشه های استریل شده قرار می گیرد و رول می شود.

برای 2 کیلوگرم رب گوجه فرنگی باید 2 قاشق غذاخوری مصرف کنید. من. نمک، 1/5 قاشق چایخوری فلفل سیاه آسیاب شده، مقداری ادویه به ذائقه خود اضافه کنید. سبزی ها را می توان تازه اضافه کرد، قبلاً با نخ بسته شده و در پایان پخت و پز برداشته می شود.

این محصول محبوب در کشور ما در آشپزخانه هر خانواری موجود است. بدون رب گوجه فرنگی، پختن بسیاری از غذاهای مورد علاقه روس ها، به ویژه، گاوزبان قرمز، شور، رول های کلم، سس های مختلف، سس ها غیرممکن است.

رب

این اوست که به آنها طعم مشخص و گوجه فرنگی رنگ روشن می دهد.

در عین حال، رب تهیه شده از گوجه فرنگی تازه، بیشتر ویتامین ها و مواد معدنی را حفظ می کند. حاوی ویتامین های C، گروه B. پتاسیم و منیزیم، سدیم و فسفر، و همچنین روی، آهن، ید وجود دارد. خوردن رب گوجه فرنگی رسیده هضم غذا را تحریک و بهبود می بخشد.

طیف گسترده ای از این محصول در قفسه های فروشگاه های ما ارائه شده است.

اما باید به یاد داشته باشید که اغلب در تولید صنعتی ماکارونی از مواد اضافی استفاده می شود که اصلاً برای بدن مفید نیستند: رنگ ها، نشاسته، تثبیت کننده ها، تقویت کننده های طعم، مواد نگهدارنده. بنابراین، بسیاری از زنان خانه دار یک محصول خوشمزه و سالم را خودشان در خانه طبخ می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *