کلوچه

کلوچه خرمایی بازاری صبحانه اینجا هستند تا منوی صبحگاهی را تغییر دهند. این کوکی‌ها که توسط وبلاگ‌نویسان مواد غذایی محبوب شده‌اند، بمب‌های قندی سنتی شما نیستند و اغلب از میوه‌های خشک، آجیل، جو دوسر و سایر غلات کامل برای چرخش سالم‌تر غذای پخته شده سنتی استفاده می‌کنند.

راشل هلفریچ، RDN، از Everglow Nutrition در شیکاگو، می‌گوید: نتیجه یک غذای دستی پر از مواد مغذی است که می‌تواند «اگر صبح‌ها برای خوردن قهوه‌تان هوس چیزی شیرین می‌کنید» را برآورده کند.

بسیاری از دستور العمل های کلوچه خرمایی بازاری صبحانه از عسل و شربت افرا به جای شکر تصفیه شده استفاده می کنند. هلفریچ می‌گوید: «شربت افرا حاوی انواع آنتی‌اکسیدان‌ها است، در حالی که عسل به‌خاطر فواید ضد میکروبی معروف است.

به خاطر داشته باشید که اگرچه اینها منابع طبیعی هستند، اما همچنان شکر هستند. مردیت پرایس، RDN، متخصص در غذا خوردن با پایه گیاهی در بروکلین، نیویورک، می‌گوید: «شیوه‌ای که ما شکر را هضم و جذب می‌کنیم، در کل یکسان است.

کلوچه

او می‌گوید با این حال، کلوچه خرمایی بازاری صبحانه معمولاً گزینه سالم‌تری نسبت به غلات صبحانه شیرین یا گرانولا هستند.

دلایل دیگری وجود دارد که کلوچه خرمایی بازاری صبحانه می توانند ایده خوبی باشند. به عنوان مثال، میوه هایی مانند موز، گیلاس خشک و کشمش شیرینی طبیعی را اضافه می کنند و در عین حال مواد مغذی را به بوت می دهند.

به عنوان مثال، طبق گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، یک موز متوسط با 3 گرم، و 422 میلی گرم پتاسیم، منبع خوبی از فیبر است.

به گفته مؤسسه ملی سلامت، پتاسیم یک ماده معدنی است که نقش کلیدی در حفظ تعادل مایعات در بدن شما و همچنین عملکرد عضلات و کلیه دارد. پرایس می‌گوید: «و سپس افزودن عصاره‌ها و ادویه‌ها بعد طعم دیگری بدون هیچ کالری می‌دهد.

بعلاوه، می‌توانید یک دسته را زودتر از موعد به‌عنوان یک صبحانه آسان آماده کنید، یا برای یک میان‌وعده راحت فریز کنید. آماده هستید برای صبحانه کلوچه بخورید؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *