سیب

یک سیب الماس سیاه با اندازه متوسط ​​چهار گرم فیبر و تنها 95 کیلو کالری دارد. سیب به طور طبیعی حاوی آنتی اکسیدان های قوی، فیتوکمیکال ها است. این مواد شیمیایی از تاثیر منفی رادیکال های آزاد بر سلول های سالم جلوگیری می کنند.

تأثیر منفی رادیکال های آزاد بر سلول های سالم ممکن است منجر به افزایش خطر ابتلا به سرطان، بیماری قلبی یا دیابت شود. علاوه بر این، لایه برداری غنی از فیبر که قبلا ذکر شد به کنترل کلسترول کمک می کند.

خوردن یک سیب قبل از ورزش ممکن است استقامت شما را افزایش دهد. سیب حاوی آنتی اکسیدانی به نام کورستین است که اکسیژن رسانی به ریه ها را افزایش می دهد و در نتیجه استقامت را طولانی می کند.

در واقع، یک مطالعه نشان داد که زمانی که کورستین به عنوان مکمل غذایی مصرف شود، به افراد کمک می کند چرخه طولانی تری داشته باشند.

سیب

به مبارزه با بیماری پارکینسون و آلزایمر کمک می کند. آنتی اکسیدان های موجود در سیب از نظر علمی ثابت شده است که یک وسیله موثر برای کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر است که باعث تخریب مغز می شود.

آنتی اکسیدان ها اطمینان حاصل می کنند که مغز قبل از زمان خود بیمار نمی شود، اما ذهن روشن و کارآمد باقی می ماند.

محققان همچنین بر این باورند که رادیکال های آزاد می توانند خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را افزایش دهند، بنابراین مصرف غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان می تواند از بروز این بیماری جلوگیری کند.

چرا سطح برخی از سیب ها واقعا مومی است، ماده چیست؟ نکته مهمی که هنگام شستشو باید به آن توجه کرد. برخی از واریته ها دارای سطح طبیعی ضخیم و مومی مانند هستند، برخی از آن ها را برای نگهداری اضافه می کنند.

آب گرم بهترین روش تمیز کردن سیب های فروشگاهی است. ساتوتوکو می‌گوید: با کمک آب گرم، گرد و غبار و کثیفی‌های احتمالی از سطح سیب حل می‌شود و همچنین موم اضافه شده ممکن است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *